Maillijsten filteren

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• Emielio
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-08 23:44
Omdat ik vermoed dat de oplossing hem zit in een stukje client software, cq script oid, dacht ik dat dit de meest aangewezen hoek van het forum is voor mijn vraag.

Ik heb twee lijsten van emailsdressen:
- Lijst mailadressen van geïnteresseerden in een product.
- Lijst mailadressen van mensen die het product hebben afgenomen.

Nu wil ik een lijst maken van mailadressen uit lijst 1, die niet op lijst 2 voorkomen. Dan kan ik namelijk de geïnteresseerden die het product nog niet hebben genomen benaderen.
Weet iemand een tooltje om dit geauotmatiseerd te bewerkstelligen?

Opleiding Brandveiligheid

• G8rb8n
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:19
Ga je dit structureel doen of is dit een eenmalige actie? Als het eenmalig is, zou je dit gewoon snel even in Excel kunnen doen...

• Emielio
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-08 23:44
Het is een eenmalige actie.

Maar ik moet zeggen dat ik niet zou weten hoe dit in excel moet en niet zou weten in welke richting ik daarbij moet zoeken.

Opleiding Brandveiligheid

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

In Excel is het heel eenvoudig: F1 zoeken en daar een functie omheen bouwen (bijv. in een hulpkolom). Dat is trouwens de meestgegeven tip als het over Excel gaat (en de eerste hit@[Google=excel "not in other sheet"].

Ik neem aan dat je er verder uit komt. Zo niet: geef ajb even aan wat je huidige code is.

[ Voor 37% gewijzigd door F_J_K op 24-02-2011 19:57 . Reden: beter/makkelijker ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)