Sinds vanochtend heb ik een raar probleem, die ik zelf niet opgelost krijg.
Probleem is als volgt, lan verbinding schakkeld tussen wel kabel aangesloten en niet aangesloten, wat ik ook doe hij blijft dit doen.
Wat ik al gedaan hebt:
Lankabel vervangen
Met en zonder router(andere pc's werken wel gewoon(ook alle lan porten)
Andere kaart niet geprobeert aangezien dat geen optie is(geen pci/pci-e sloten vrij)
Windows 7 opnieuw geinstaleerd, ook live cd van ubuntu geprobeert met zelfde probleem
handmatig op 10/100/1Gbit gezet ook dan blijft het klapperen.
Specs:
Asus P7P55D-le met laatste 2003 firmware
2x500GB wd hdd's
Core i5 750 watergekoelt
2x2GB ddr3 1600Mhz ram
Moederboord is jaar oud en nog garantie, eenigste nadeel is dat ik de pc hard nodig hebt voor me werk dus kan hem eigenlijk niet missen(andere 2 zijn HTPC's), Computerland werkt op dit gebied ook niet echt mee jammer genoeg, eenigste is rma sturen maar dat betekend vaak 3weken zonder.
Wie o wie heeft meschien nog een tip wat ik kan proberen?
Probleem is als volgt, lan verbinding schakkeld tussen wel kabel aangesloten en niet aangesloten, wat ik ook doe hij blijft dit doen.
Wat ik al gedaan hebt:
Lankabel vervangen
Met en zonder router(andere pc's werken wel gewoon(ook alle lan porten)
Andere kaart niet geprobeert aangezien dat geen optie is(geen pci/pci-e sloten vrij)
Windows 7 opnieuw geinstaleerd, ook live cd van ubuntu geprobeert met zelfde probleem
handmatig op 10/100/1Gbit gezet ook dan blijft het klapperen.
Specs:
Asus P7P55D-le met laatste 2003 firmware
2x500GB wd hdd's
Core i5 750 watergekoelt
2x2GB ddr3 1600Mhz ram
Moederboord is jaar oud en nog garantie, eenigste nadeel is dat ik de pc hard nodig hebt voor me werk dus kan hem eigenlijk niet missen(andere 2 zijn HTPC's), Computerland werkt op dit gebied ook niet echt mee jammer genoeg, eenigste is rma sturen maar dat betekend vaak 3weken zonder.
Wie o wie heeft meschien nog een tip wat ik kan proberen?