Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Open Source] synchronisatie tool

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik ben opzoek naar een Open Source file & folder synchronisatie tool voor Windows met email (en het liefst ook met snmp) reporting. heeft iemand een suggestie?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik vindt al heel snel http://www.dirsyncpro.org/. Aangezien het open source is kun je de gewenste SNMP en email reporting er natuurlijk zelf bij (laten) bouwen :)

Had je zelf ook al software gevonden die je interessant leek? Er lijken er flink veel te zijn namelijk :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
dirsyncpro heb ik al getest. die mist dus een goede reporting tooling. Zoek een kant en klaar pakket waarbij ik niet zelf dingen in moet gaan bouwe. Weet niet hoe dat moet namelijk |:(

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Oh, omdat je expliciet vroeg om open-source ging ik er vanuit dat je dingen wilde aanpassen, maar misschien bedoelde je gewoon dat het gratis moest zijn?

Welke pakketten heb je nog meer gevonden dan? Volgens mij kun jij net zo goed Google gebruiken als wij dat kunnen? :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate