• Yintha
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18-09 10:00

Yintha

We'll stay gold forever

Topicstarter
Beste Tweakers,

Sinds juli 2010 krijg ik studiefinanciering dit is altijd het minimale bedrag van ~75e geweest.

Echter in januari 2011 kreeg ik e146 studiefinanciering op mijn rekening overgemaakt.
Dit vond ik natuurlijk niet erg O-)

Nu in februari heb ik weer e146 overgemaakt gekregen, echter er is in 2010-2011 nooit iets veranderd geweest aan het inkomen van mijn ouders.

Ik heb geen zin om over een tijd te horen dat ik die ~75 extra terug moet gaan betalen.
Iemand enig idee hoe het komt dat ik nu meer (het dubbele) krijg?

Benieuwd naar jullie reacties en/of ervaringen.

• Azer
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Dit gebeurde mij elk jaar. Mijn studiefinanciering is tijdens mijn HBO opleiding van €80 naar €320 gegaan en toen weer naar €165 zonder dat er ooit maar iets veranderde aan het inkomen.

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

Topicstarter
Oke hoor nu ook van een paar kenissen dat het hun ook overkomen is, zal het maar als normaal beschouwen dan :D

-van het weekend nieuwe schoenen ;)

• Speedener
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-09 12:54
De hoogte van je stufi wordt volgens mij ook bepaald op basis van het inkomen van je ouders van 1 of 2 jaar geleden. Wellicht zijn daar toen wel wijzigingen geweest?

LG Therma V Split WP: HU143MA.U33-HN1636M NK5

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

Topicstarter
Zoiets heb ik eerder gehoord en zou goed kunnen dat een van mijn ouders toen tijdelijk werkloos was!

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-09 12:18

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Zou je eerst niet even zeker willen weten of het wel terecht is dat je dit ontvangt? Lullig als je het geld al uitgegeven zou hebben, en later komt DUO aanzetten met een bericht dat het onterecht was en of je het even wilt terugstorten.

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

• ChaserBoZ_
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-09 18:10
Precies, gewoon even bellen, daar zijn ze voor.

'Maar het heeft altijd zo gewerkt . . . . . . '

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

Topicstarter
Ja ik zal deze week nog bellen :)! bedankt voor de tips.

kan wat mij betreft op slot.
Pagina: 1