Binnenkort komt waarschijnlijk onze nieuwe HD tv en ik vind het daarom tijd worden om ook de standaard decoder van ziggo (Humax IR-FOX) te gaan vervangen. Eigenlijk gebruik ik de Humax op dit moment alleen voor radio omdat ik me kapot erger aan de traagheid van het zappen bij de TV uitzendingen en ik kijk dus ook nog vrolijk analoog op m'n hd ready tv.
Nu heb ik op de site van Ziggo gekeken voor ondersteunde HD receivers en kwam bij het onderstaande lijstje. Ik zou graag willen weten welke HD receiver nou het snelste van kanaal kan wisselen. Het moet natuurlijk wel fatsoenlijk HD beeld doorgeven, maar ik ga er van uit dat dat niet zo gek veel uit maakt per receiver.
Alternatieven die niet door Ziggo worden ondersteund vind ik overigens ook prima.
Nu heb ik op de site van Ziggo gekeken voor ondersteunde HD receivers en kwam bij het onderstaande lijstje. Ik zou graag willen weten welke HD receiver nou het snelste van kanaal kan wisselen. Het moet natuurlijk wel fatsoenlijk HD beeld doorgeven, maar ik ga er van uit dat dat niet zo gek veel uit maakt per receiver.
- Humax iHDR-5200c
- Humax iRHD-5100c
- Samsung DCB-H380R
- Samsung SMT-C7140
- Samsung DCB-H360R
- Humax iRHD-5050c
- Humax iRHD-5000c
- Homecast - HD Colorado
Alternatieven die niet door Ziggo worden ondersteund vind ik overigens ook prima.