Verwijderd

Topicstarter
Hallo Tweakers :) ,

Ik moet een pc bouwen voor mijn vader, alleen heeft hij een andere opstelling dan
3 monitoren naast elkaar.
Hij heeft namelijk 2 Sony Bravia's, daar wil hij mededelingen over laten lopen, en een monitor zelf.

Ik heb gekeken naar de ATI 6000 serie en ze ondersteunde het allemaal, dus het sowieso een van die worden.

De kaart die ik heb gezien heeft 1 HDMI en 2 DVI, de hdmi voor de monitor en de 2 dvi's voor de Bravia's. Zo dacht ik. De kaart in kwestie staat hieronder.
http://www.alternate.nl/html/product/Grafische_kaarten_AMD_Radeon_HD6000/XFX/HD6850_(HD-685X-ZNFC)/482020/?tn=HARDWARE&l1=Grafische+kaarten&l2=PCIe+kaarten+ATI&l3=Radeon+HD6000

Kan dit, in plaats van 3 aaneengeschakelde monitoren?

Alvast bedankt ;) ,

Maxie1992

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:58
Je kunt maximaal twee normale aansluitingen tegelijk gebruiken, dus 2xDVI of 1xDVI + 1xHDMI. De derde aansluiting moet via de displayport. Heeft je monitor geen displayport aansluiting zul je een (meestal actieve) converter moeten gebruiken.

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 18:03

DefLite

Why so serious?

Is het niet nog steeds zo met Eyefinity dat 1 v/d monitoren via display port moet?

AMD's Eyefinity FAQ
How many non-DisplayPort monitors can I use with an AMD Eyefinity technology-enabled graphics card?
You can connect up to two non-DisplayPort monitors at one time to an AMD Eyefinity technology-enabled graphics card using non-DisplayPort connections or passive DisplayPort dongles. To enable and drive 3 or more non-DisplayPort monitors at one time, the additional non-DisplayPort monitors must be connected with an active DisplayPort dongle.

[ Voor 78% gewijzigd door DefLite op 24-02-2011 10:45 . Reden: Bron ]

Verwijderd

Topicstarter
De monitor heeft een displayport, dus mijn opstelling zou kunnen?

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 18:03

DefLite

Why so serious?

Ja, dan werkt het :)

[ Voor 10% gewijzigd door DefLite op 24-02-2011 10:46 ]

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:37

D4NG3R

kiwi

:)

Even een vraagje though, er word dus niet op gegamed? Dan kan je net zo goed voor een goedkoop HD5xxx kaartje gaan.. Deze ondersteunen ook gewoon Eyefinity.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Verwijderd

Topicstarter
Ok mooi,

Nee er wordt niet op gegamed, dus een 5 serie is beter?
Ik ga er naar kijken.
Pagina: 1