wit is lelijk imo 
De rand mag trouwens wel iets smaller maar helaas
De rand mag trouwens wel iets smaller maar helaas
Oeh, jah inderdaad. Nu ben ik wel benieuwd.Exirion schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 19:23:
[...]
Ik had ook geen hogere resolutie verwacht, maar als ze 9x zoveel GPU performance hebben dan is een hoge resolutie ineens wel erg haalbaar.
Waarom dan de verwijzing naar Android, terwijl imo iOS nog steeds geschikt is om een echte tablet ervaring te geven terwijl Android dit vanaf versie 3.0 wel kan? Niet om te beginnen trollen, vroeg het mij gewoon af.Twylight schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 19:21:
Het is wel grappig dat concurrenten nooit Apple kunnen noemen in hun keynotes want Apple is altijd overal beter in
Verwijderd
[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2011 19:25 ]
Yeps...Gropah schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 19:25:
endadget ligt er bij mij uit?
Ik denk dat veel vrouwen het niet met je eens zijn
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
In mijn voordeel, heb de 32GB huidige voor 530 gehaald (maand geleden) misschien kan ik die voor 500 verkopen ofzo (inc hoesjeNomad schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 19:25:
zelfde prijs, maar ook slechts 16gb zoals nu. Geen upgrade naar minimaal 32gb dus.
[ Voor 7% gewijzigd door ZpAz op 02-03-2011 19:26 ]
Vind het eigenlijk nog een beetje tegenvallen. Beetje 3g naar 3gs gevoel!Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 19:25:
Hoppa, en apple blaast de concurrentie weer terug..
Ik wil hem nu al hebben ^^
ehhhh..HOI
[ Voor 6% gewijzigd door Herko_ter_Horst op 02-03-2011 19:26 ]
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
Ipad 1.5 inderdaad. Leuk, maar geen game changer imhokRiZzZiZ schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 19:26:
[...]
Vind het eigenlijk nog een beetje tegenvallen. Beetje 3g naar 3gs gevoel!
[ Voor 70% gewijzigd door PWM op 02-03-2011 19:27 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ik snap je zin niet zo goed eigenlijk? En volgens mij jij de mijne ook niet..caoim schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 19:24:
[...]
Waarom dan de verwijzing naar Android, terwijl imo iOS nog steeds geschikt is om een echte tablet ervaring te geven terwijl Android dit vanaf versie 3.0 wel kan? Niet om te beginnen trollen, vroeg het mij gewoon af.
Als iedereen nog moeite heeft je huidige spel te volgen, heb je geen spelwijziging nodig.PWM schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 19:26:
[...]
Ipad 1.5 inderdaad. Leuk, maar geen game changer imho
Qua design natuurlijk wel enorm goed. Licht, dun, erg knap.
Verwijderd
[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2011 19:28 ]
[ Voor 39% gewijzigd door Saven op 02-03-2011 19:29 ]
Euh en de specs dan? Persoonlijk vind ik het niet rechtvaardig om dit een iPad 1.5 te noemen, maar dat zal dan wel aan mij liggen.PWM schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 19:26:
[...]
[ Voor 4% gewijzigd door WickedWizard op 02-03-2011 19:28 ]
Je bedoelt de vorige twee keer en elk event voor ruwweg 2004?Twylight schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 19:02:
Er is geen stream. Er is NOOIT een stream, behalve die ene keer vorig jaar toen Apple er mee experimenteerde. (Alleen voor OS X en Safari gebruikers toen)
[ Voor 3% gewijzigd door CyBeR op 02-03-2011 19:29 ]
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Is geen geld voor als je een van de mensen bent die het nuttig vindt. Voor sommigen was dit en gemis, voor een heleboel anderen totaal niet.Saven schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 19:28:
You can charge and do HDMI out simultaneously...
That'll be $39
Apple is de enige die met de concurrentie kan "lachen" omdat ze overal beter in zijn. Terwijl naar tablets toe Android 3.0 voor mij toch pas echt een tablet-ervaring geeft, in tegenstelling tot iOS. Dan vind ik het maar vreemd om daar mee te lachen, aangezien ze op dat vlak achterop hinken.Twylight schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 19:26:
[...]
Ik snap je zin niet zo goed eigenlijk? En volgens mij jij de mijne ook niet..
Eerder 3G naar 4G hoor. Andere form factor, twee keer zoveel CPU kracht en 9 keer GPU. Dat was bij de 3GS niet zo ingrijpend tov de 3G. Bovendien zag ie er hetzelfde uit.kRiZzZiZ schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 19:26:
Vind het eigenlijk nog een beetje tegenvallen. Beetje 3g naar 3gs gevoel!
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Verwijderd
Ach laat hem lekker, moet toch iemand zijn die probeert de sfeer de verpesten.CaptainCharisma schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 19:28:
[...]
Euh en de specs dan? Persoonlijk vind ik het niet rechtvaardig om dit een iPad 1.5 te noemen, maar dat zal dan wel aan mij liggen.
edit: 1080p HDMI output, nice!
Verwijderd
gelukkig kan ik al beiden op mijn tablet zonder extra snoertjes er aan te hangenXeanor schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 19:29:
[...]
Is geen geld voor als je een van de mensen bent die het nuttig vindt. Voor sommigen was dit en gemis, voor een heleboel anderen totaal niet.
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Die bezel is zo dik om hem vast te kunnen pakken. Met een dunne bezel zit je zo met je handen op het scherm en da's met een touchscreen niet handig...Morphix schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 19:30:
Aan die bezel hadden ze idd wel wat mogen doen. Niet heel storend dik, maar de concurrentie doet het stukken beter. Gelukkig wel een hdmi kabeltje van 40€.
[ Voor 47% gewijzigd door Herko_ter_Horst op 02-03-2011 19:31 ]
Creating my own hero.
Verwijderd
Dat vind ik echt fantastisch van Apple. Niet dat gezeik van sommige andere bedrijven, als bv Nokia, die al 6 maanden van te voren iets presenteren - en je dan dus 6 maanden nog moet wachten voor je het kan kopen..Bij Apple ken je het meestal heel snel ook echt krijgen en dat rockt !
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2011 19:32 ]
http://www.appleinsider.c...metal_device_coating.htmlkRiZzZiZ schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 19:31:
[...]
Vind het echt crap eruit zien. Lekker de achterkant onprotected...
Terugblazen? Misschien je feiten eens op een rijtje zetten?Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 19:25:
Hoppa, en apple blaast de concurrentie weer terug..
Ik wil hem nu al hebben ^^
Apps, heeft de concurrentie nog steeds nietDanfoss schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 19:32:
[...]
Terugblazen? Misschien je feiten eens op een rijtje zetten?
Dualcore - had concurrentie al
Camera's - had concurrentie al
Usb aansluiting - heeft apple niet
Hdmi - kost 40 dollar extra...
Apple zet nu een tablet neer met specs en zaken die de ipad 1 al had moeten hebben..
Verwijderd
Helaas komt andriod 3.0 ook pas over een eeuw uit.PWM schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 19:26:
[...]
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2011 19:35 ]
keep on dreamingDanfoss schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 19:32:
[...]
Apple zet nu een tablet neer met specs en zaken die de ipad 1 al had moeten hebben..
excuse me? Apple is daar soms ook een kei inVerwijderd schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 19:31:
[...]
Dat vind ik echt fantastisch van Apple. Niet dat gezeik van sommige andere bedrijven, als bv Nokia, die al 6 maanden van te voren iets presenteren - en je dan dus 6 maanden nog moet wachten voor je het kan kopen..
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Euhm eerlijk is eerlijk, ik verkies dan toch eerder een Motorola Xoom. Al is die hier wel nog niet te verkrijgen. Dus gehakt maken van elke andere tablet? Niet echt, wel van de meeste.Fasterinside schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 19:31:
Ik ben totaal geen Apple fanboy, maar ik moet het even kwijt;
Op dit moment maken ze gehakt van elk ander tablet. Dezelfde prijs als Ipad1, 10 uur battery, HDMI out... tja
Verwijderd
Danfoss schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 19:32:
[...]
Al gedacht aan Prijs? Batterijduur? Welk tablet is er al in NL op 25 maart met Dual Core? Motorola niet hoor...Danfoss schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 19:32:
[...]
Creating my own hero.
idd, daar komen wel krassen vankRiZzZiZ schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 19:31:
[...]
Vind het echt crap eruit zien. Lekker de achterkant onprotected...
Verwijderd
Met hele lage prijzen! Aangezien de iPad 2 écht veel beter is maar precies even duur. Je ken dus niet ff van 499,- nu je iPad 1 voor 399,- gaan lopen verkopen meer.TlighT schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 19:32:
[...]
Dat worden een hoop 2e-hands iPads op Marktplaats de komende weken...
Also, the iPad has been performing brain surgery.
Xoom kan wss niet eens 1080p op medium aan. Terwijl de Apple (zeggen ze) dit wel kan en die is er op 25 maart al. Plus de batterijduur is stukken beter, en heeft HDMI out.caoim schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 19:33:
[...]
Euhm eerlijk is eerlijk, ik verkies dan toch eerder een Motorola Xoom. Al is die hier wel nog niet te verkrijgen. Dus gehakt maken van elke andere tablet? Niet echt, wel van de meeste.
Creating my own hero.
Verwijderd
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Dat wordt lastigAls ze dat toevoegen, haal ik hem morgen.
Verwijderd
Ik zei het vanmiddag nog tegen collega's: ik denk dat ik deze oversla. Now I'm not so sure... Damn you, AppleVerwijderd schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 19:35:
Apple did it again *big smile*.. Benieuwd of mensen de ipad 2 nog steeds willen overslaan :-)
Verwijderd
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2011 19:38 ]
[ Voor 9% gewijzigd door aerofreak op 02-03-2011 19:38 ]
~Leonardo Da Vinci~
Grootste probleem van de iPad is de traagheid.Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 19:36:
Gelukkig slechts iPad 1.1
Was even bang dat ze nu al iPad 2.0 zouden aankondigen. Ik hoef geen nieuwe.
Verwijderd
Je hebt mobilme dus USB is totaal overbodig, en SD kost je 40 euro extra,,PWM schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 19:35:
Wat ik het meest mis:Als ze dat toevoegen, haal ik hem morgen.
- SD (or any) card support
- USB support (camera, stick, e.d.)
euhm, houdt retina dan juist niet een hogere resolutie in?Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 19:37:
geen Retina en geen hogere resolutie.
Ik wilde de iPad 2 overslaan, maar dat wordt nu wel moeilijk...Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 19:35:
Apple did it again *big smile*.. Benieuwd of mensen de ipad 2 nog steeds willen overslaan :-)
Niet als ze een kleine resolutie bump zouden hebben, wat ik zo en zo niet had verwacht, het is 'of all the way' (verdubbelen) of niet. Netzoals op de iPhone.kaiy schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 19:38:
[...]
euhm, houdt retina dan juist niet een hogere resolutie in?
Waarom niet iPhone3G( s) vraag ik mij dan weer afbobsqaud schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 19:36:
Finally, personal hotspot. Only works on the iPhone 4. Lets you share your iPhone's 3G connection over Wi-Fi to other devices.
Voor een paar tientjes koop je dat erbij voor de paar keer dat je het gebruikt in plaats van iTunes of MobileMe.PWM schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 19:35:
Welke traagheid? Of wil jij er alles op kunnen wat je ook met een notebook gewend bent.MarcoC schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 19:37:
Grootste probleem van de iPad is de traagheid.
DNLA would be nicePWM schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 19:35:
Verwijderd
Vond je de iPad 1 echt traag dan? Nooit last van gehad hoor.MarcoC schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 19:37:
[...]
Ik wil gewoon een USB stick en/of SD in het apparaat steken. Zo'n gekke wens is dat niet. Ik heb niet altijd een andere device bij me om de Ipad eerst op aan te sluiten, noch heb ik altijd internet.Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 19:38:
[...]
Je hebt mobilme dus USB is totaal overbodig, en SD kost je 40 euro extra,,
[ Voor 4% gewijzigd door PWM op 02-03-2011 19:41 ]
Volgens steve is hij 2x zo snelMarcoC schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 19:37:
[...]
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Vergeet het: Apple heeft Airplay.
Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP
Xoom kan 1080p , batterjduur is gelijkaardig en geen HDMI out op Ipad 2 , gewoon weeral een adapter.Fasterinside schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 19:35:
[...]
Xoom kan wss niet eens 1080p op medium aan. Terwijl de Apple (zeggen ze) dit wel kan en die is er op 25 maart al. Plus de batterijduur is stukken beter, en heeft HDMI out.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq