"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Uit welke richting/ van wie komt de DDOS?
// nu worden trouwens alle sessies opgeslagen op het ip van de server?
[ Voor 37% gewijzigd door Bobmeister op 23-02-2011 23:52 ]
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Verwijderd
Sinds dat er met dikke lof wordt gesproken over de hardwarematige firewall zijn er denk ik nogwat jaloerse blikkenCyBeR schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 23:56:
ligt t aan mij of is t.net vaak van de DDoS de laatste tijd?
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2011 00:13 . Reden: typo ]
Ah, dan is dat het probleem, een goede firewall, of een hardwarematige, zou beter zijn.Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 00:09:
hardware matige firewall
Bezoek eens een willekeurige pagina
Dit was sneller dan eoa mod instaleren, en dit was een slowloris-type attack, geen slowloris zelf, dus geen flauw idee of het geholpen zou hebben.GlowMouse schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 23:51:
Werkt mod_antiloris niet? Dat is ook een workaround die je zo installeert en waarbij je deze bug later kunt fixen.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Ja, bijzonder vaak dit jaar. Vorig jaar hadden we er... even tellen... ehm... 0. Dit jaar spreken we al over tientallen (de meeste merken jullie niets van).CyBeR schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 23:56:
ligt t aan mij of is t.net vaak van de DDoS de laatste tijd?
Ze hebben energie opgespaard gok ik.Kees schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 00:16:
[...]
Ja, bijzonder vaak dit jaar. Vorig jaar hadden we er... even tellen... ehm... 0. Dit jaar spreken we al over tientallen (de meeste merken jullie niets van).
Maar ik leef ook liever met jullie workaround dan een poosje geen GoT.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Verwijderd
Nee, en het is niet verstandig daarover op een publiek forum te gaan discussiëren. Dit topic is er alleen omdat er onpraktische gevolgen zijn voor gebruikers. Normaliter zou er eigenlijk vrij weinig moeten worden gemeld.Awsom schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 01:02:
Wie zou deze site willen DDOS-en dan? Enig idee?
Wat dat betreft wordt hier eigenlijk teveel informatie verstrekt, vind ik tenminste
/tegeltje
Niemand wordt Kalief in plaats van de Kalief!
Scherp, en dat zo laat nogEdwinG schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 00:12:
[...]
Ah, dan is dat het probleem, een goede firewall, of een hardwarematige, zou beter zijn.
Tja, ik kijk hier ook niet voor niks, sinds (een paar uur?) is inloggen en een sessie aan een IP adres koppelen onmogelijk, per direct is de sessie verlopen.
Ach zo lukt het ook.
Hoi.
Intentionally left blank
Dit topic is gesloten.