Juist! Ik heb beschikking over een bende hardware, en nou ben ik erg benieuwd naar de effecten van de Killer NIC op multiplyer spellen.
Ideaal gesproken wil ik het effect van dit filmpje recreeren:
YouTube: Kanaal van BigfootNetworks (skippen naar 1:40)
Wat ik dus zoek is een spel waarbij ik met twee PCs die naast elkaar draaien, de poppetjes naast elkaar kan zetten en ze dan tegelijk laat wandelen. Het spel moet natuurlijk wel gratis te downloaden en spelen zijn.
Ik heb al getest met Trackmania over LAN, daar is het probleem wel herhaalbaar, maar het effect van de kaart lijkt tot nog toe 0... ik ben nog aan het onderzoeken waarom.
Games moeten aan het volgende lijstje voldoen:
- gratis te downloaden en te installeren.
- eenvoudig een stadium te bereiken waar de twee "spelers" elkaar kunnen vinden
- liefst games van verschillend pluimage (lan, serverside, whatever).
- ik heb stevige gamebakken staan, dus de systeemeisen zullen nooit een probleem vormen.
Alle suggesties zijn welkom, niet alleen MMORPGs (hoewel die vanwege het 3rd person perspectief wel makkelijker zijn).
Modjes, ik hoop dat dit toegestaan is in dit forum, omdat deze thread NIET gaat over de test of de resultaten, maar over games die aan mijn criteria voldoen.
Ideaal gesproken wil ik het effect van dit filmpje recreeren:
YouTube: Kanaal van BigfootNetworks (skippen naar 1:40)
Wat ik dus zoek is een spel waarbij ik met twee PCs die naast elkaar draaien, de poppetjes naast elkaar kan zetten en ze dan tegelijk laat wandelen. Het spel moet natuurlijk wel gratis te downloaden en spelen zijn.
Ik heb al getest met Trackmania over LAN, daar is het probleem wel herhaalbaar, maar het effect van de kaart lijkt tot nog toe 0... ik ben nog aan het onderzoeken waarom.
Games moeten aan het volgende lijstje voldoen:
- gratis te downloaden en te installeren.
- eenvoudig een stadium te bereiken waar de twee "spelers" elkaar kunnen vinden
- liefst games van verschillend pluimage (lan, serverside, whatever).
- ik heb stevige gamebakken staan, dus de systeemeisen zullen nooit een probleem vormen.
Alle suggesties zijn welkom, niet alleen MMORPGs (hoewel die vanwege het 3rd person perspectief wel makkelijker zijn).
Modjes, ik hoop dat dit toegestaan is in dit forum, omdat deze thread NIET gaat over de test of de resultaten, maar over games die aan mijn criteria voldoen.