Dual SD kaart

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

sinds gister heb ik een 60 GB SSD in mijn laptop. Nu wilde ik ipv mijn DVD drive mijn oude schijf erin stoppen, maar helaas dat kan niet. nu heb ik onderstaande adapter.
Afbeeldingslocatie: http://upload.ecvv.com/upload/Product/200810/China_Ms_PRO_Duo_Dual_Slot_Adapter2008102117165810.jpg
Maar als ik deze in mijn laptop steek inc adapter, dan steek hij uit en dat is niet ideaal. Dus ging ik op zoek naar een SD adapter die dit ook kan. Ik heb wel een plaatje gevonden, maar verder niks. Daarom wil ik graag jullie hulp. Weet iemand waar ik dit kan vinden of hoe het heet?

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Wat hebben een SSD, je oude schijf en DVD speler te maken met een adapter voor SDkaartjes?
In elk geval, SDkaarten hebben standaard afmetingen, dus het lijkt me dat ze allemaal wel iets uitsteken (ook logisch, hoe krijg je ze er anders uit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korvaag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 12:27
Ik vermoed dat ie extra storage wil, de HD niet kwijt kan in de drivebay, en daarom SD cards wil nemen om toch wat extra meuk kwijt te kunnen.

Tis ff uitpluizen maar dit moet het volgens mij zijn.

UNOX: The worst operating system

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja, dat klopt. ik zie dat er een stuk tekst weg is. maar inderdaard in het kort: ik wilde een hdd in mijn DVD drive, kan niet. dus nu een SD kaar met 2 SD kaartjes van 8 GB om daar documenten ed op te slaan. Een sdkaart steekt niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:50
Waarom koop je geen SD kaart van 32GB? Of is de reden dat je al microSD hebt liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jimster schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 23:40:
Waarom koop je geen SD kaart van 32GB? Of is de reden dat je al microSD hebt liggen.
Ooit bij 1dayfly 4 gekocht voor weinig. Voor mijn telefoon, PSP x2 en één over. maar sind kort heb ik een desire HD en daar zit ook al standaard een micro sd van 8 GB in. Dus nu heb ik er 2 over.
Pagina: 1