Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Ik ben sinds gisteren in het bezit van een LG Flatron E2240 en vandaag is het mij opgevallen dat het lijkt alsof er een LEDje van de backligt 'doorschijnt'. Hiet ziet eruit als een rond wit puntje van een paar pixels groot.
Ik vroeg mij af of dat uberhaubt mogelijk is en of dit onder garantie valt.
Je ziet het het duidelijkst bij witte kleuren en het is onzichtbaar bij de kleur zwart.
Ik heb geprobeerd er een foto van te maken, maar ik heb helaas geen goede camera bij de hand op dit moment. Dit is het resultaat:
http://i.imgur.com/wzcPA.jpg

Alvast bedankt !

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karstnl
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-09 22:33
Ik weet niet of dit onder de garantie valt, LG heeft een redelijk strikte pixelregeling. Maar heb je hem gisteren aangeschaft? Via het web? Dan zou ik hem RMA sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ziet er uit als 4 bright pixels. Volgens mij is dat in de meeste gevallen wel reden tot omruiling. Een enkele kan soms nog maar 4 naast elkaar ... dat lijkt me echt niet goed.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-08-2021
Pixels die altijd aanstaan worden meestal "hot" pixels genoemd, maar dat is dus niet wat jij hebt aangezien ze niet zichtbaar zijn bij zwarte achtergrond. Misschien is er wel iets mis met de lightguide die het licht van de backlight egaal hoort te verspreiden. Wel apart dat het precies 4 pixels lijken te zijn, dus misschien is het toch een pixeldefect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joolee
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Als je hem online gekocht hebt zou ik proberen hem RMA te sturen en anders binnen 7 dagen zonder commentaar retour.

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Bedankt voor de replies !
Goed, ik weet genoeg en ga contact opnemen bij de shop waar ik het scherm gekocht heb.

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Pagina: 1