Toon posts:

bestellen Notebook @ HP.com / invoerrechten?/extra kosten?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand wat de extra kosten/situaties zijn betreffende online bestellen op hp.com
Ik wil graag de HP envy -1150eb (beats) bestellen...maar deze is nergens in NL te verkrijgen zoals ik het graag geconfigureerd wil hebben!

iemand tips/hints/ en informatie over het Online bestellen vanuit NL op HP.com (VS) wat daar evt de kosten en dergelijke aan hangen??

thxs in advance :)

Grtz,
xzone

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:57

paQ

invoerrechten zijn 0% op een laptop.
Maar het zit er dik in dat je alsnog de BTW, + diens voorfinancieringskosten kan gaan betalen (aan de deur)

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

• The-Source
  • Laatst online: 14:38
BTW over laptop en BTW over verzendkosten (mits vermeld).
Eventueel ook nog kosten voor een US-adres dienst. En als deze dienst in Florida zit betaald je daar ook nog eens 6% over de prijs van de laptop :P

edit:
En als HP.com net zo lastig doet als lenevo.com dan heb je ook nog een US-creditcard nodig of een US-paypal account (dus niet alleen bezorgadres maar echt registratie adres)

[ Voor 31% gewijzigd door The-Source op 01-03-2011 21:27 ]

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

klaasbram schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 21:26:
edit:
En als HP.com net zo lastig doet als lenevo.com dan heb je ook nog een US-creditcard nodig of een US-paypal account (dus niet alleen bezorgadres maar echt registratie adres)
Dat doen echt heel veel online winkels in de US. Ik heb er een tijdje voor werk gezeten en had ook een adres daar, maar alleen een paar in Nederland uitgegeven creditcards. Die werden bijna nergens online geaccepteerd, dus ik kon bij de meeste winkels alsnog niet bestellen :/

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• The-Source
  • Laatst online: 14:38
Canaria schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 21:31:
[...]

Dat doen echt heel veel online winkels in de US. Ik heb er een tijdje voor werk gezeten en had ook een adres daar, maar alleen een paar in Nederland uitgegeven creditcards. Die werden bijna nergens online geaccepteerd, dus ik kon bij de meeste winkels alsnog niet bestellen :/
Op te lossen door een US paypal aan te maken met je US adres gegevens. Je NL paypal account met creditcard koppelen en vanuit NL account overboeken naar US. Zo heb ik het gedaan ;)
Staat me iets van bij dat je bij de US paypal ook weer een creditcard kunt aanvragen. :? dus als je lange tijd er verblijft moet het best wel goed kunnen komen

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal