Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
Bij booten van XP Pro-32 krij ik de error dat Explorer.exe niet kan starten omdat er een verkeerde versie is van Normaliz.dll.

Ik kan met ctrl-alt-del gelukkig wel in Taskmanager.

Ik heb een XP cd, maar ik weet niet of die file daar op staat. Internet zegt van niet :(
Zou een bestand zijn die meekomt met WMP9 en IE8. IE8 gedownload en de setup gestart, maar die geeft op het laatst een error.

Lijkt op Wininet.dll niet gevonden
Echter sfc /scannow doet of niets of geeft via een window aan ergens mee bezig te zijn, maar er is geen activiteit.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:36

Mavamaarten

Omdat het kan!

Heb je al opnieuw opgestart ?
In het topic dat je stuurde staat er dat het bij hem ook niets leek te doen, maar het wel werkte na een restart.
Kan je nergens die .dll's downloaden ? Ik had vandaag ook enkele DLL errors na een reinstall op mijn SSD, en ik heb ze gewoon gedownload van www.dll-files.com

Het bestand in C:\Windows\System32 zetten, en dan in CMD (admin !) typen : "regsvr32 Normaliz.dll" en bevestigen met enter.

[ Voor 17% gewijzigd door Mavamaarten op 23-02-2011 20:28 ]

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
Mavamaarten schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 20:27:
Heb je al opnieuw opgestart ?
In het topic dat je stuurde staat er dat het bij hem ook niets leek te doen, maar het wel werkte na een restart.
Dat werkte niet. Maar na enkele nieuwe pogingen liep het nu wel door en is het inmiddels na 15 minuten klaar. Ik ga nu rebooten. :w

Edit:
Bummer :(
Ik ga het bestand van mijn Vista pc halen.

[ Voor 6% gewijzigd door PcDealer op 23-02-2011 20:56 ]

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
Via usb werkte niet, omdat bij het insteken van de stick er software geladen wordt om de device te herkennen en aan te sturen.

Via dll-downloades.com de .dll gedownload en geplaatst in de windows\system32 dir en geboot. Hij doet het weer! d:)b

• alt-92
  • Niet online
Geheel op eigen risico natuurlijk als je daar je missende DLLs vandaan gaat trekken.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• BèR
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11-2022
En Normaliz.dll klinkt al niet echt als een Windows-dll. Klinkt meer als een virusje dat zich aan Explorer heeft gehookt.

Niks gezegd, sorry. Is een volledig legitieme Unicode Normalization Library. Had voor zoiets een andere naam verwacht (unicnorm.dll ofzo)

[ Voor 37% gewijzigd door BèR op 24-02-2011 17:22 ]

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
alt-92 schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 17:18:
Geheel op eigen risico natuurlijk als je daar je missende DLLs vandaan gaat trekken.
Oh ja, moet nog een scan doen. Maar Trend Micro stond wel aan.

Pagina: 1