upgrade ram mogelijk bij deze pc?

Pagina: 1
Acties:
  • 217 views

• evanraalte
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-12 11:14
Hoi iedereen,

mijn vader wil een nieuwe pc kopen en ik heb voor hem de volgende pc uitgezocht:

http://www.paradigit.nl/P...00_460_01_11/default.aspx

Ik heb deze gekozen omdat er een mooie gpu en cpu in zit, voor een niet al te hoge prijs. Ja, het kan goedkoper als je hem zelf bouwt, alleen heeft hij dat liever niet.

Hoe dan ook, er zit maar 4gb ram in, mijn vraag is of dit is up te graden naar 8 gb. Ik kan dit normaal gesproken heel goed zelf uitzoeken maar er staat niet bij wat voor moederbord erin zit. misschien zitten er maar 2 ram-slotjes in en kun je er niet meer bij plaatsen. Ik denk eerlijk gezegd wel dat het mogelijk is want welke fabrikant levert er nu zo weinig slotjes af in 2011? Toch wil ik graag zekerheid hebben hierover. Misschien heeft 1 van jullie deze pc gekocht?

Bedankt mensen! :)

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-12 08:26
Bel je met Paradigit en vraagt wat de meerprijs zou zijn met 8Gb?

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

• evanraalte
je kan de pc niet helemaal samenstellen ( erg jammer), bellen is inderdaad een optie maar de vorige keer wisten ze niet eens de simpelste dingen te beantwoorden dus erg veel vertrouwen heb ik daar niet in,

• navlim
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-02-2024
Gek idee: mailtje sturen naar paradigit? Misschien kun je hem zelfs kopen met 8gb door hun geïnstalleerd.
The_Greater was me voor

Als je al geen vertrouwen hebt in hun kunde/kennis, waarom wil je er dan toch een pc kopen, dat zou voor mij al een reden zijn om het niet te doen.

[ Voor 46% gewijzigd door navlim op 23-02-2011 19:27 ]

Canon 550D | 24-105 IS USM | 70-300 IS USM | 12-24 AT-X | 50 1.8 | YN565 | Cullman Magnesit 525M | Manfrotto 804RC2

Verwijderd

Waarom vraag je het niet bij Paradigit? Lijkt me dat die het wel weten.

Kun je meteen even een andere kast en cpu koeler erbij bestellen. En vragen wat er voor voeding inzit. En of die hdd niet toevallig zo'n langzame green versie is.

• evanraalte
Anders bel ik morgen wel even, misschien weten ze het dit keer wel, kan ik gelijk wat meer naar de onderdelen vragen

• evanraalte
navlim schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 19:25:
Gek idee: mailtje sturen naar paradigit? Misschien kun je hem zelfs kopen met 8gb door hun geïnstalleerd.
The_Greater was me voor

Als je al geen vertrouwen hebt in hun kunde/kennis, waarom wil je er dan toch een pc kopen, dat zou voor mij al een reden zijn om het niet te doen.
Sommige winkels leveren wel goede producten maar hebben gewoon een slechte klantenservice ( die mensen daar stellen de pc's niet samen...)

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

De meeste s1155-mobo's hebben wel 4 geheugenslots, en zo niet dan is 2x4GB niet duurder dan 4x2GB, als je die oorspronkelijke 4GB weer verkoopt.

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

Verwijderd

Deze vraag kun je makkelijk vinden via google, bovendien is het niet de bedoeling dan wij voor jou op zoek gaan naar allerhande simpele andwoorden. Net zoals je andere topic gaat deze op slot. Op GoT verwachten wij inzet, we zijn geen afhaalchinees.

Lees in het vervolg de stickeys voordat je iets post. Zoals CSL beleid. Een beter GoT begint bij jezelf ;) .
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.