Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• not2secure4u
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-11 16:12
Ik overweeg me een smartphone te kopen en vroeg me af of er goede software bestond dat je snelheid in kaart brengt, waar je gelopen hebt (via kaarten) en die mijn hartslag kan monitoren. Ik wil eigenlijk proberen om mijn gsm mijn hartslagmeter te doen vervangen, ik heb echter geen ervaring met Android en dergelijke.

Iemand die mij kan helpen met of dit al dan niet mogelijk is ?

NUC I5 256GB SSD

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Kettrick

Rantmeister!

Ik gebruik http://www.endomondo.com/ op mijn iPhone , de software is gratis en ook beschikbaar voor Android. Op de site kan je ook een aantal hartslagmeters vinden :).

• s1ck
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23-11 13:15
iPhone. Vollgens mij kan dit via de standaard Nike software die erop staat. Zo niet zal er zeer zeker wel een app voor zijn:)

• Caeruleus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:07
Runkeeper.com :) voor Iphone en Android

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Ol0IwNbkCjQ]

[ Voor 5% gewijzigd door Caeruleus op 23-02-2011 19:15 ]

no animals were harmed during the production of this message

• navlim
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-02-2024

Canon 550D | 24-105 IS USM | 70-300 IS USM | 12-24 AT-X | 50 1.8 | YN565 | Cullman Magnesit 525M | Manfrotto 804RC2

• davidov2008
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 11:59
Ook het populaire Cardiotrainer kan tegenwoordig gekoppeld worden aan een hartslagmeter :) Deze app doet tevens aan tracking (tracking op de kaart en statistieken zoals snelheid en verbrande calorieën), gesproken begeleiding (bijv. als je onder je target bpm zit, aan geven hoe lang je nog moet etc.) en social sharing options. Statistieken ook via je pc online in te zien.

De betaalde versie heeft nog véél meer opties, zoals intervaltraining.

[ Voor 47% gewijzigd door davidov2008 op 23-02-2011 21:12 ]

• not2secure4u
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-11 16:12
Bedankt !

Er zijn blijkbaar zeer veel mogelijkheden. Een Android word het :)

NUC I5 256GB SSD

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:10
Ik heb al behoorlijk wat software gevonden die dit kan, maar is er ook iemand die mij op een nederlandse shop kan wijzen waar je voor een leuk prijsje een hartslagmeter vindt die hier mee werkt?

PSN: DutchTrickle PVoutput

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:02

Nakebod

Nope.

Ik gebruik zelf Oruxmaps die te combineren is met MapMyTracks voor (optioneel) realtime tracking, geschiedenis, etc.

Heb zelf (nog) geen hartslagmeter, maar deze wordt vaak aangeraden: Zephyr HxM. Die heb ik wel eens te koop gezien voor ~100 euro geloof ik.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• nietorigineel
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Sony ericsson androids x10, x10 mini, x8 zouden binnenkort via firmware update ant+ ondersteuning moeten krijgen. Voor zover ik weet (heel beperkt) is dat de standaard voor o.a. hartslagmeters.

Verwijderd

Idd, o.a. SE via ANT+

Loop software is er zat.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2011 22:14 ]

• emzed
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23-11 17:25

emzed

*

Buddyrunner is erg compleet en gratis

• koosch
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-11 23:47
Ik gebruik sportstracker pro op een htc desire icm een Polar Wearlink bluetooth hrm. Die polar heb ik besteld op http://shop.endomondo.com...l/products/polar-wearlink .. was 69,95 en het kost je geen verzendkosten. Bevalt echt prima, hartslag wordt nauwkeurig gemeten en Sportstracker geeft goede en instelbare feedback tijdens een training.

• djiedjee
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10:39
Ik gebruik precies hetzelfde. Ik heb ook de Polar besteld bij de Endomondo shop. Ik heb overigens eerst endomondo app gebruikt, maar met de Polar Bluetooth meter was ik steeds de connectie kwijt.

Sportstracker (eigenlijk gaat de connectie met de HRM via een losse app : Zephyr connection) doet het wel perfect. Ook de grafiekjes voor snelheid en hartslag zijn op de telefoon te bekijken, erg gaaf!
koosch schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 14:14:
Ik gebruik sportstracker pro op een htc desire icm een Polar Wearlink bluetooth hrm. Die polar heb ik besteld op http://shop.endomondo.com...l/products/polar-wearlink .. was 69,95 en het kost je geen verzendkosten. Bevalt echt prima, hartslag wordt nauwkeurig gemeten en Sportstracker geeft goede en instelbare feedback tijdens een training.

• koosch
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-11 23:47
djiedjee schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 16:24:
Ik gebruik precies hetzelfde. Ik heb ook de Polar besteld bij de Endomondo shop. Ik heb overigens eerst endomondo app gebruikt, maar met de Polar Bluetooth meter was ik steeds de connectie kwijt.

Sportstracker (eigenlijk gaat de connectie met de HRM via een losse app : Zephyr connection) doet het wel perfect. Ook de grafiekjes voor snelheid en hartslag zijn op de telefoon te bekijken, erg gaaf!

[...]
Vanaf de nieuwe sportstracker pro( 2.5.7) heb je die losse app niet meer nodig :-)

• djiedjee
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10:39
Klopt, ik was 1 uurtje te vroeg:-)

Verder weinig verschil trouwens met de oude...
koosch schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 10:02:
[...]

Vanaf de nieuwe sportstracker pro( 2.5.7) heb je die losse app niet meer nodig :-)

• timothee
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-11 00:22
koosch schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 14:14:
Ik gebruik sportstracker pro op een htc desire...
Iemand hier ervaring met SportsTracker / SportsTracker Pro i.c.m. een HTC Desire S?
Waar Sygic GPS Navigation heel snel een GPS fix heeft met dit toestel, krijg ik werkelijk geen enkel signaal via de SportsTracker app!?

Heeft iemand hem wel werkend op een Desire S?

• Zitilites
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:06
Even een kickje,

is het ook mogelijk om Endomondo te gebruiken ZONDER 3g?

Dus alleen GPS en dat hij het later pas op de kaart zeet en upload?

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Met Endomondo heb ik dit nooit geprobeerd, met Runkeeper wel en daar werkte het. Ik zou overigens niet weten waarom dit met Endomondo niet zou werken.

Edit: nav dit topic, is er voor hartslag meters een of ander standaard protocol gedefinieerd zodat "alle" hartslagmeters altijd werken met "alle" software, of zul je echt speciaal een hartslagmeter in de webshop van je software leverancier moeten kopen.

[ Voor 46% gewijzigd door Arie- op 24-05-2012 09:32 ]

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23-11 19:28
Ik gebruik Endomondo en Polar Wearlink bluetooth HRM van Endomondo store.
Al 3 jaar een tevreden klant van Endomondo :)

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben?
http://www.kijkshop.nl/pr...ic-hartslagmeter-run-dc1/

Afbeeldingslocatie: http://www.kijkshop.nl/data/producten/1000x1000/39103_133140_1.png

En is het ook te gebruiken met bijvoorbeeld Endomondo ?

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Ik ben benieuwd naar ervaringen met de Zephyr HxM.
Heeft iemand zo'n hartslagmeter, wat is je ervaring?
Werken ze een beetje goed met de apps die deze meter ondersteunen?
Hoe moeilijk is het om een verbinding op te bouwen?
Blijft de verbinding lang in stand, of moet deze steeds opnieuw gelegd worden?

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

Pagina: 1