[iPhone 4] Schade door bumpercase

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_bos
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-06 14:32
Beste Tweakers,

Zoals wellicht bij jullie bekend is heeft Apple vorig jaar bumper cases verstrekt om het antenne probleem (death grip) te omzeilen. Ook ik heb een dergelijke bumpercase van Apple gekregen. Op het internet lees je overal klachten over beschadigingen door diezelfde bumpercase, welke je telefoon zou moeten beschermen tegen schades.

Ook ik ben een van de iPhone 4 gebruikers met schade op zijn telefoon door gebruik van de gratis Apple bumper case. Hierop heb ik contact gehad met Apple (Customer Service), welke een technisch onderzoek hebben laten doen door de technische afdeling van Apple.

Ik werd hierover teruggebeld, met de mededeling dat de krassen niet door het hoesje kwamen, maar door vuil tussen telefoon en hoesje. Hierop heb ik aangevoerd dat als ik het hoesje niet zou gebruiken, ik dus ook geen krassen zou hebben. Apple wilde hier echter niks van weten en zei mij niet te kunnen helpen. Daarop heb ik ze gevraagd het rapport van de technische dienst op te sturen, maar uiteraard was dit ook geen optie. Apple kon simpelweg niks voor mij betekenen. Ronduit asociaal want indirect geven ze gewoon toe dat de schade door het hoesje veroorzaakt is.

Tevens heb ik Apple erop geattendeerd dat Nederlandse fora vol staan met consumenten die problemen hebben met het hoesje in combinatie met de iPhone 4. Ook hierop heb ik geen reactie gehad.

Graag wil ik met jullie een front vormen door gegevens te verzamelen van alle gebruikers van de iPhone 4 welke last hebben van schade door de gratis bumper case, waarop ik contact op zal nemen met diverse consumentenprogramma's, te beginnen bij RADAR.

Als we alle gegevens bij elkaar kunnen stoppen (met foto's) en we stappen naar RADAR dan is er grotere kans dat ze er aandacht aan dit probleem besteden. Zij hoeven dan zelf minder onderzoek te doen naar de omvang van het probleem, wat het voor de redactie interessanter maakt een item hierover te maken.

Post dus onderstaand je foto's en de klachten die je hebt met betrekking tot de krassen door het hoesje.

Stuur dezelfde informatie, dus:
- je naam
- duidelijke foto's van de schade
- omschrijving van je klacht
- werkend e-mail adres (en eventueel telefoonnummer)

naar bumpercase.iphone4@gmail.com

Dan zal ik een inventarisatie maken van het aantal problemen en kijken of we een punt kunnen maken bij de redactie van RADAR, en eventueel andere consumentenprogramma's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_bos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazyclaws
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 28-06 12:41
Sorry dat ik het zeg hoor, maar ongelofelijk.........
Ja, als je een case om je telefoon doet, loop je een redelijke kans dat je telefoon beschadigt, doordat er vuil tussen je telefoon en je case komt.
Om dan gelijk de redenatie door te trekken en ik citeer: " Hierop heb ik aangevoerd dat als ik het hoesje niet zou gebruiken, ik dus ook geen krassen zou hebben." Apple geeft je een bumper, maar verplicht je niet tot het gebruik...
Daarnaast is antennegate hier niet zo'n probleem omdat de dekking vele malen beter is dan in de US, dus kan je niet aanvoeren dat je telefoon niet te gebruiken is zonder bumber en ja ook met T-mobile.

Dit verhaal is in mijn ogen spijkers op laag water zoeken en ja, ik heb ook een iPhone 4

Onder de grote rots, naast die kleine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Crazyclaws schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 17:02:
Ja, als je een case om je telefoon doet, loop je een redelijke kans dat je telefoon beschadigt, doordat er vuil tussen je telefoon en je case komt.
Om dan gelijk de redenatie door te trekken en ik citeer: " Hierop heb ik aangevoerd dat als ik het hoesje niet zou gebruiken, ik dus ook geen krassen zou hebben." Apple geeft je een bumper, maar verplicht je niet tot het gebruik...
Daarnaast is antennegate hier niet zo'n probleem omdat de dekking vele malen beter is dan in de US, dus kan je niet aanvoeren dat je telefoon niet te gebruiken is zonder bumber en ja ook met T-mobile.

Dit verhaal is in mijn ogen spijkers op laag water zoeken en ja, ik heb ook een iPhone 4
Nee, nee, nee. Hier ga je flink de mist in. De reden dat hij het hoesje gebruikt is omdat hij last had van de deathgrip, een probleem veroorzaakt door lamlendig handelen van Apple. Om alle partijen tevreden te stellen levert Apple als oplossing een hoesje. Als er dus schade komt van het hoesje, of het gebruiken daarvan is het dus de schuld van Apple. Zij verplichten je nl. wel om het hoesje te gebruiken want terugsturen om het daadwerkelijke probleem, de death grip, te verhelpen, doen ze niet.

Zeker een zaak, en ik zou er zo veel mogelijk aandacht aan besteden, want het is belachelijk.

BTW, een trotse bezitter van een iPhone4, (zonder case) maar dit is gewoon belachelijk handelen van Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-06 15:10

Underworld

+1 Inzichtvol

@TS
Ik vind het belachelijk om hier een hele case van te maken en daarbij mensen op te roepen jou foto's te gaan lopen versturen alleen maar door wat krasjes... 8)7

Ik heb zelf ook door een bumbercasing schade aan mijn iP4 door vuil, met name aan de zijkant, CARE!! Moet ik dan Casemate gaan aanklagen? Vind het nogal mierenneukerij, gezien het apparaat er al helemaal niet slechter door gaat functioneren. Zou dat wel het geval zijn, dan zou Apple wel degelijk maatregelen ondernemen.

Dit zijn gewoon weg gebruikerssporen en daar kan je geen fabrikant voor verantwoordelijk stellen.
Zij verplichten je nl. wel om het hoesje te gebruiken want terugsturen om het daadwerkelijke probleem, de death grip, te verhelpen, doen ze niet.
Buiten dat, Apple verplicht niemand om een bumbercase te gebruiken! ik snap het probleem ook niet zo, zelfs met t-mobile heb ik ook zonder bumbercase geen last van uitvallend bereik.

[ Voor 30% gewijzigd door Underworld op 23-02-2011 21:24 ]

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ik heb een paar maanden een gratis bumpercase gebruikt en de zijkanten van mijn iPhone zijn nog als nieuw!

Na een tijdje heb ik de bumpercase verwijderd en daardoor heb ik nu een paar krasjes op het glas aan de achterkant. Wie kan ik daarvoor aansprakelijk stellen???? :| :-(

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-06 16:10
Dit gebeurt met werkelijk ieder hoesje. Heeft niets met de Apple bumper case specifiek te maken. Als ik een sleeve koop (waar je je iphone in/uit glijdt) en ik laat daar zand en piepkleine steentjes vuil in komen dan gaat m'n ding ook helemaal bekrast worden. Kansloze zaak.

Tip: laat een hoesje wat heel strak eromheen zit (zoals een bumper) er ook gewoon omheen zitten. Ga het niet dagelijks eraf halen of wat dan ook.

[ Voor 21% gewijzigd door Xeanor op 23-02-2011 22:57 ]

• j_bos
Het verplichten van iets gebruiken lijkt mij een nutteloos argument. Niemand verplicht jou om iets te gebruiken inderdaad, maar dat zegt niet dat dat moet zorgen dat het wel gebruiken iets mag beschadigen.

Het gaat er ook om, dat een hoesje gemaakt is om te beschermen. Dan moet het niet alsnog je product kapot maken want dan moeten ze het hoesje niet aanbieden.Dat is precies als een slot kopen om je fiets te beschermen, maar het slot werkt niet goed waardoor je fiets gestolen kan worden. En dan bedoel ik niet met openbreken maar gewoon een waardeloos product.

Bovendien, als ik geweten had dat het krassen zou maken dan zou ik het hoesje niet gebruikt hebben. Is niet dat er op de verpakking een waarschuwing staat: gebruik van dit hoesje kan schade veroorzaken aan uw telefoon.

Apple is sowieso waardeloos in support, ga maar eens lezen in alle fora's.

• 6129(15)
  • Laatst online: 22-06 17:25

6129(15)

AD ASTRA PER ASPERA

Ik heb het ook, heel lichtjes. Maar ik vind het niet erg. Mijn toestel gaat er niet slechter van werken. En van wat ik op jou foto's zie. Je moet dat hoesje toch wel héél vaak om/af je iPhoen doen voor het er zo gaat uitzien. Want ik haal de mijne er ook vaak af, maar zo erg is het niet.

Daarnaast is het onrealistisch om te denken dat een product 'onaantastbaar' moet zijn. Het is namelijk heel normaal als je een voorwerp in een hoes o.i.d. steekt dat er slijtage ontstaat. Dat zijn nu eenmaal gebruikssporen.

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:56

Flappiewappie

Hier nog meer

j_bos schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 12:06:
Het verplichten van iets gebruiken lijkt mij een nutteloos argument. Niemand verplicht jou om iets te gebruiken inderdaad, maar dat zegt niet dat dat moet zorgen dat het wel gebruiken iets mag beschadigen.

Het gaat er ook om, dat een hoesje gemaakt is om te beschermen. Dan moet het niet alsnog je product kapot maken want dan moeten ze het hoesje niet aanbieden.Dat is precies als een slot kopen om je fiets te beschermen, maar het slot werkt niet goed waardoor je fiets gestolen kan worden. En dan bedoel ik niet met openbreken maar gewoon een waardeloos product.

Bovendien, als ik geweten had dat het krassen zou maken dan zou ik het hoesje niet gebruikt hebben. Is niet dat er op de verpakking een waarschuwing staat: gebruik van dit hoesje kan schade veroorzaken aan uw telefoon.

Apple is sowieso waardeloos in support, ga maar eens lezen in alle fora's.
Je punt houdt geen stand omdat het enkel gaat om cosmetische schade, het doet niks af aan de werking van de iPhone. Gebruiksproducten kunnen nooit vrij blijven van cosmetische schade.

Tevens was/is de deathgrip nog steeds onzin, tenzij je binnenshuis op 1 streepje gprs zit. Maar dan heb je er met andere toestellen ook last van (dus niet de "schuld" van Apple).

Als je je overigens verdiept in de "fora" (wat een bron ook...) dan zul je zien dat het vaak gaat om de service op de iPhone..., ow en wacht eens, exact op dat product gaat de service uberhaupt niet via Apple in Nederland! (daarom heb ik de mijne ook in duitsland gekocht met Applecare zodat ik wel de support krijg via Apple).

Hier staat wat

• iMars
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-06 20:51

iMars

Full time prutser

Als ik zo de foto's eens bekijk, vind ik dat je van een mug een olifant maakt...

Koop hier mijn P1 reader :)

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Nu online
iMars schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 13:06:
Als ik zo de foto's eens bekijk, vind ik dat je van een mug een olifant maakt...
Dit dus, en dan 'halve macro foto's' zodat elk krasje de grand canyon lijkt... mja.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

• k995
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04 20:45
j_bos schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 16:48:
Beste Tweakers,

Zoals wellicht bij jullie bekend is heeft Apple vorig jaar bumper cases verstrekt om het antenne probleem (death grip) te omzeilen. Ook ik heb een dergelijke bumpercase van Apple gekregen. Op het internet lees je overal klachten over beschadigingen door diezelfde bumpercase, welke je telefoon zou moeten beschermen tegen schades.
naar bumpercase.iphone4@gmail.com

Dan zal ik een inventarisatie maken van het aantal problemen en kijken of we een punt kunnen maken bij de redactie van RADAR, en eventueel andere consumentenprogramma's.
Veel succes maar zal weinig uitbrengen, heb hetzelfde meegemaakt met de haarscheurtjes die veel van de vorige modellen plaagde . Kwam door slecht gebruik was de redenering van Apple , terwijl ik er al na 3 maand last van had en er mensen waren die het bijna direct bij een nieuwe hadden.

Qua garantieafhandeling heb ik persoonlijk nog maar weinig goeds meegemaakt bij apple.

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:29
Ik heb ook een case om mijn iphone 4, af en toe haal ik hem er af om vuil er af te halen, maar nergens krasjes, alleen stof. De vraag is ook maar hoe jij steentjes in je broekzak(?) krijgt. Het zijn ook wel erg kleine krasjes op je iPhone moet ik zeggen...

Anoniem: 69767

Crazyclaws schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 17:02:

^^ met hem. Een telefoon is nog altijd een gebruiksobject, dus ja je ken altijd wat gebruikssporen gaan oplopen. Daar ken je ook niet verwachten dat je telefoon altijd zo goed als nieuw blijft bij normaal gebruik heb je gewoon gebruikssporen te verwachten dat is heel normaal. Een rechtszaak ga je dan ook niet kenne nwinnen.

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 24-02-2011 14:32 ]

• Xeanor
  • Laatst online: 11-06 16:10
Ik denk dat zelfs Radar je in je gezicht uitlacht als je hiermee naar hen gaat.

• j_bos
Flappiewappie schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 13:03:
[...]

Je punt houdt geen stand omdat het enkel gaat om cosmetische schade, het doet niks af aan de werking van de iPhone. Gebruiksproducten kunnen nooit vrij blijven van cosmetische schade.

Tevens was/is de deathgrip nog steeds onzin, tenzij je binnenshuis op 1 streepje gprs zit. Maar dan heb je er met andere toestellen ook last van (dus niet de "schuld" van Apple).

Als je je overigens verdiept in de "fora" (wat een bron ook...) dan zul je zien dat het vaak gaat om de service op de iPhone..., ow en wacht eens, exact op dat product gaat de service uberhaupt niet via Apple in Nederland! (daarom heb ik de mijne ook in duitsland gekocht met Applecare zodat ik wel de support krijg via Apple).
Die deathgrip was voor mij ook niet de reden er een hoesje om te doen, dat is enkel de reden van Apple om gratis hoesjes uit te delen. Ik had ook niet echt last van die deathgrip maar om m'n telefoon te beschermen tegen schade. Of dat nou scheurtjes zijn of krassen dat maakt natuurlijk niet uit. Je hebt mij ook niet horen zeggen dat een telefoon altijd mooi blijft, maar sinds ik die bumper eraf gehaald heb zijn er geen krassen meer bijgekomen.

Als je zelf zou lezen op die fora zou je ook tot de conclusie komen dat er meer mensen zijn die het probleem hebben. Maar omdat je te laks bent om zelf te zoeken en het makkelijker vind om mij af te zeiken:
http://www.onemorething.n...phone-4-onder-bumper-case
http://forum.iculture.nl/...hade-door-bumpercase.html
http://forum.iculture.nl/...heeft-hier-meer-last.html
http://www.macosx.nl/comm...e-krassen-op-de-behuizing

Na 5 minuten zoeken.

Maargoed, blijkbaar heeft niemand zin om ook maar te proberen Apple hierop aan te spreken, via welke instantie dan ook.

• j_bos
sbmuc schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 14:26:
Ik heb ook een case om mijn iphone 4, af en toe haal ik hem er af om vuil er af te halen, maar nergens krasjes, alleen stof. De vraag is ook maar hoe jij steentjes in je broekzak(?) krijgt. Het zijn ook wel erg kleine krasjes op je iPhone moet ik zeggen...
Nog wel ja, ik heb hem er nadat ik die krassen zag ook afgehaald, zodat het niet erger geworden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-06 15:10

Underworld

+1 Inzichtvol

j_bos schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 23:50:
[...]

Die deathgrip was voor mij ook niet de reden er een hoesje om te doen, dat is enkel de reden van Apple om gratis hoesjes uit te delen. Ik had ook niet echt last van die deathgrip maar om m'n telefoon te beschermen tegen schade. Of dat nou scheurtjes zijn of krassen dat maakt natuurlijk niet uit. Je hebt mij ook niet horen zeggen dat een telefoon altijd mooi blijft, maar sinds ik die bumper eraf gehaald heb zijn er geen krassen meer bijgekomen.

Als je zelf zou lezen op die fora zou je ook tot de conclusie komen dat er meer mensen zijn die het probleem hebben. Maar omdat je te laks bent om zelf te zoeken en het makkelijker vind om mij af te zeiken:

Na 5 minuten zoeken.

Maargoed, blijkbaar heeft niemand zin om ook maar te proberen Apple hierop aan te spreken, via welke instantie dan ook.
Frustrerend he, dat bijna iedereen het hier met elkaar eens is en jij de discussie van je eigen topic niet wint...
Dat je mensen hier laks noemt en niemand volgens jou zin heeft Apple hierop aan te spreken vind ik ronduit zielig om te zeggen op dit forum. Radar is overigens een organisatie van een stelletje babyboomers die 9 van de 10 keer er ook naast zit door slecht onderzoek en slecht hoor en wederhoor toe te passen.

Het feit dat je mensen oproept jou foto's te gaan versturen en heel groot RADAR in je tekst te zetten frustreert mij het meest.
Zoals eerder gezegd is cosmetische schade niet meer dan normaal bij gebruikersvoorwerpen als een telefoon/laptop. De mensen die een jaar lang een iPhone hebben zonder cosmetische schade, gebruiken het toestel te weinig of niet. Wat denk je dat er gebeurt als je je toestel zonder jouw krasmakende-bumbercase op de grond/straat laat vallen? Juist... succes met je RADAR

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierz
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19:07
j_bos schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 23:50:
[...]

Na 5 minuten zoeken.

Zo zeg, wordt het niet eens tijd voor een reality check? Eerst al je eigen probleem op Apple projecteren. En dan ook nog eens anderen verwijten dat ze bronnen niet opzoeken die je als TS zelf had moeten geven!

En nee niemand hoeft Apple aan te spreken op iets, want Apple heeft niet het zand in je hoesje gestrooid, dat heb je zelf gedaan (bewust of onbewust). Had je maar voorzichtiger moeten wezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:31
Volgens mij kreeg je ook de optie om het toestel terug te sturen en het geld terug te krijgen. Denk niet dat je sterk staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey0416
  • Laatst online: 26-02 14:29
Miereneuker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 381037

Ik zie het probleem niet zo. Als je die krasjes niet wilt zien doe je toch gewoon zo'n bumperhoesje om je iPhone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiLo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:49

BiLo

PSN: toiletcleaner

Is het nooit in je opgekomen om die bumper eens in de zoveel tijd eraf te halen en even goed schoon te maken?

Het is een beetje naief om te zeggen dat het niet jou fout is maar die van Apple omdat jij van hen een hoesje erom moest doen..

| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:56

Flappiewappie

Hier nog meer

Brm-G schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 14:53:
Volgens mij kreeg je ook de optie om het toestel terug te sturen en het geld terug te krijgen. Denk niet dat je sterk staat.
Dat was enkel in Amerika zo.

Ben het overigens helemaal met TS eens dat een product geen schade mag veroorzaken. Echter niet op deze manier. Alles kan met zand/steentjes ertussen krassen veroorzaken; het is niet de schuld van de bumper maar het gebruik van deze bumper met steentjes en zand wat het probleem is.

Overigens bedoelde ik enkel met verwijzen naar fora als bron, geen bron is. Dit omdat er altijd alleen maar de problemen staan en een-ik-gebruik-de-bumper-en-heb-geen-krassen-topics zijn erg schaars omdat.., juist, omdat niemand dat boeit.

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Als je niets hebt toe te voegen, post dan niet.

[ Voor 79% gewijzigd door Hoedje op 28-02-2011 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-06 12:00
Ach ik gebruik ook in die zin de iphone en heb er meerdere, maar het is geen heilig opbject ofzo.
die krassen en gebruiks scheurtjes komen vanzelf wel.
hij is niet van goud.

En nog beter elk jaar komt er een nieuwe dus elk jaar kan je weer aan de bak :)

[ Voor 18% gewijzigd door Hoedje op 28-02-2011 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:49
Tip van Flip: laat lekker je bumper eromheen zitten; dan zie je er niets van!

Doet me denken aan die achterlijke steenslagbeschermers die je wel in eens in de VS op auto's ziet. Ok, je hebt een mooie auto zonder steenslag, maar dan zit er zo'n lelijke canvas hoes omheen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:32

Player1S

Probably out in the dark

Anoniem: 69767 schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 14:27:
[...]

^^ met hem. Een telefoon is nog altijd een gebruiksobject, dus ja je ken altijd wat gebruikssporen gaan oplopen. Daar ken je ook niet verwachten dat je telefoon altijd zo goed als nieuw blijft bij normaal gebruik heb je gewoon gebruikssporen te verwachten dat is heel normaal. Een rechtszaak ga je dan ook niet kenne nwinnen.
^^

Als je wilt dat ie volledig in nieuw-staat blijft zul je hem in een vitrine moeten zetten.

Je hebt zeker, net als mijzelf, geen verzekering erbij afgesloten.
Mij werd gelijk gemeld dat je dan vrijwel alles kunt laten repareren. Zonder verzekering zal Apple het al erg snel op schade door eigen schuld noemen en je kosten in rekening brengen.
Zelf vond ik de 15 euro te duur bovenop mijn 45 euro per maand...binnen een maand toch klein barstje in de achterkant opgelopen. Helaas, eigen schuld

[ Voor 26% gewijzigd door Player1S op 25-02-2011 17:58 ]

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-06 12:50
wat loop je nou een drama ervan te maken joh? er zijn wat krasjes op de rand van je telefoon...
Als je een telefoon gebruikt kunnen er sporen op komen ja. (of ben jij zo iemand die thuis zijn bankstel en meubels plastificeerd

Nee ik vind dat je zeurt. zijn je oude telefoons ook allemaal gaaf gebleven na 1-2 jaar gebruikt te hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:14

Sick Nick

Drop the top!

Gewoon die bumper er weer omheen, zie je niks van je krasjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:01

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

AlphaWierie schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 00:20:
wat loop je nou een drama ervan te maken joh? er zijn wat krasjes op de rand van je telefoon...
Als je een telefoon gebruikt kunnen er sporen op komen ja. (of ben jij zo iemand die thuis zijn bankstel en meubels plastificeerd

Nee ik vind dat je zeurt. zijn je oude telefoons ook allemaal gaaf gebleven na 1-2 jaar gebruikt te hebben?
Is die bumber case van hard plastic ofzo? Ik heb nu ruim een jaar een HD2 met na de eerste week een rubber/siliconen cover, zo goed als geen enkel krasje of wat dan ook op het deel wat afgeschermt wordt door het hoesje.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoiLive
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02:49
Volgens mij ben je aan het zeuren.
Ik kan me niet voorstellen dat er zand/steentjes/stof in de case zitten als je hem koopt bij de store. Als dat er tussen is gekomen nadat je hem uit de verpakking hebt gehaald of tijdens gebruik dan is dat je eigen verantwoordelijkheid. Maak je niet zo druk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18:31
Als Apple hoesjes had geleverd met een binnenkant die harder is dan de behuizing van de iPhone vind ik dat je recht van spreken hebt. Het is nu niet meer dan slecht onderhoud en vuil/zand niet verwijderen uit de bumpercase.

Stel: ik heb een spons waarmee ik mijn auto was en deze valt in een schijnbaar schone garage op de grond waardoor er toch zand in komt. Volgende keer dat ik mijn auto was zie ik dat toch echt terug in de lak. Verkoper van de spons maar aansprakelijk stellen? Misschien kun je nog iets met de verkoper van de auto doen omdat zijn lak niet tegen zand in een spons kan?

Probeer het eens over die boeg te gooien. De iPhone is niet bestand tegen het hoesje ipv het hoesje de schuld te geven!

Het is en blijft een gebruiksvoorwerp!

Ps: het is niet waar dat je cosmetische schade aan een toestel altijd kunt claimen bij je verzekering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:16
Wow! Ik heb nu drie weken de originele Apple Bumper om mijn hievoor krasvrije en onbeschadigde iPhone 4 zitten, omdat drie weken geleden de achterkant van min mijn Speck Fitted Case was versleten. Ik haal de bumper eraf en nu af, en minstens zoveel krassen als de iPhone in de topicstrart. Ik heb hiervoor allemaal Nokia's (6600, N73, N95, XM5800) gehad, die na twee jaar intensief gebruik nooit gebruikssporen hadden. Ik baal echt ontzettend, ik had deze drie weken beter zonder hoesje de telefoon kunnen bewaren, totdat mijn nieuwe Speck Fitted Case binnen was. :( :( :(

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0elr
  • Laatst online: 05-06 14:05
Ik heb afgelopen September ook zo' n gratis bumper ontvangen.

Ik werk veel buiten, dus heb vaak zand in mn broekzakken zitten, waar de iPhone ook zit, en dat komt tussen de bumper en het hoesje. Dit heeft krassen veroorzaakt.

Maar ik zie niet in om hier een probleem van te gaan maken, die bumper houdt ik er gewoon om heen en er is helemaal niets van te zien als je de bumper er omheen hebt.

So, deal with it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Ja, er zit inderdaad vrij weinig anders op.

Toch vindt ik het wel een grote fail van Apple. Ik werk op kantoor en er zit echt geen zichtbaar vuil tussen, de iPhone ligt als ik hem niet gebruik 33% van de dag naast mijn computer, 33% naast mijn bed en de andere 33% op de rand van de stoffen bank, in de broekzak, of in de kluis bij de sportschool. Dit zou een gebruikerstest in een lab toch ook moeten uitwijzen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217295

Dit is allemaal een brug te ver denk ik,elke case,bumper of wat dan ook zal schade achterlaten,ik heb nu de bumper 2 weken in gebruik en heb nog geen schade maar ik zag wel dat het stof zich aan het vast zetten was.wekelijks je bumper afhalen en je bumper poetsen en de iPhone kunnen de krassen vermijden;het is een gebruiksvoorwerp maar zelf hou ik ook niet van krassen.Ik heb nu de als beseld die ik op de alu rand ga kleven en daar dan de bumper overheen,zo vermijd ik de kans op krassen,de krassen die jij nu ziet kan je vOlgens mij wel wegwerken met een dremel.
Verder word hierboven speck vernoemd,ik bind het goede producten maar geloof me de onderkomt van onze MacBooks zien niet uit door deze cases.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockmanz
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Als je je bumper eromheen houdt zie je de krassen niet en maakt het vrij weinig uit. Zelf heb ik ook een bumper om de iphone sinds hij te krijgen en heb ook last gehad van de krassen hoewel ik wel elke week het vuil er tussenuit probeerde te halen. Afgelopen maand begon het rubber van de bumper te scheuren en heb ik maar een andere case gehaald. De bumper faalt in mijn ogen door de krassen die het veroorzaakt, in mijn geval niet alleen door vuil maar ook door imperfecties in de binnenkant van het plastic, en het rubber wat binnen een jaar van de bumper afscheurt. De looks maken veel goed maar alle cases die ik had/heb zijn kwalitatief beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper Janssen
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-04 16:59
Het feit dat je mensen oproept jou foto's te gaan versturen en heel groot RADAR in je tekst te zetten frustreert mij het meest.
Zoals eerder gezegd is cosmetische schade niet meer dan normaal bij gebruikersvoorwerpen als een telefoon/laptop. De mensen die een jaar lang een iPhone hebben zonder cosmetische schade, gebruiken het toestel te weinig of niet. Wat denk je dat er gebeurt als je je toestel zonder jouw krasmakende-bumbercase op de grond/straat laat vallen? Juist... succes met je RADAR
Och, de mijne is altijd intensief gebruikt, eerst met invisibleshield maximum protection en op dit moment gewoon zonder (in de broekzak meestal maar niet altijd met een cheapo sokje eromheen). Enige beschadiging die er tot nu toe op te zien is is een hoekje toen ie van een centimeter of 40 (zithoogte) op beton viel op het busstation... goed terecht gekomen wat dat betreft :)

Iedere case heeft een tradeoff, en dat is met name dat als je de boel niet goed schoonhoudt dat hij dan kan gaan krassen. Dan moet je maar niet het ding in de zandbak laten vallen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Absoluut geen zandbak hier. :)

Speck Fitted Case van september tot half mei, geen enkel krasje. :)
Apple iPhone Bumper van half mei tot nu, vol met krassen op de stalen band. :(

Ik ben ervan overtuigd dat het door het niet goed wegwerken van plastic inperfecties komt. Helaas, maar niets aan te doen. Laat het een waarschuwing zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-06 13:01

Gé Brander

MS SQL Server

Gewoon geen iPhone meer kopen, dat is de enige manier om Apple te laten voelen dat je het niet eens bent met ze...
Edit... Grapje, met een kern van waarheid. Als de fabrikant/leverancier niet naar je wilt luisteren, dan is het toch klaar met die fabrikant/leverancier? Dan maakt het ook niet meer uit of je gelijk hebt of niet, je spekt ze gewoon niet meer.

[ Voor 51% gewijzigd door Gé Brander op 13-06-2011 19:23 ]

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
c70070540 schreef op maandag 13 juni 2011 @ 19:22:
Gewoon geen iPhone meer kopen, dat is de enige manier om Apple te laten voelen dat je het niet eens bent met ze...
Edit... Grapje, met een kern van waarheid. Als de fabrikant/leverancier niet naar je wilt luisteren, dan is het toch klaar met die fabrikant/leverancier? Dan maakt het ook niet meer uit of je gelijk hebt of niet, je spekt ze gewoon niet meer.
Dat had ik ook bedacht, maar ik vind iOS nu net het beste/makkelijkste 'telefoon' besturingssysteem voor mij. 8)7 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:30
Death-grip ik heb er nog nooit last van gehad, en ik kan je nu al garanderen dat je de vinger krijgt van Apple. Ik ben al bezig met mijn 4e iPhone 4, ik koop geen case meer aangezien ik toch elke keer een nieuwe krijg. :P

[ Voor 33% gewijzigd door NotSoSteady op 14-06-2011 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:46

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Jumpman schreef op maandag 13 juni 2011 @ 19:09:
Absoluut geen zandbak hier. :)

Speck Fitted Case van september tot half mei, geen enkel krasje. :)
Apple iPhone Bumper van half mei tot nu, vol met krassen op de stalen band. :(

Ik ben ervan overtuigd dat het door het niet goed wegwerken van plastic inperfecties komt. Helaas, maar niets aan te doen. Laat het een waarschuwing zijn.
Dat is het zeker niet! Waar het om gaat is dat er een heel klein beetje speling is tussen het hoesje en de iphone. Als hier ook maar een klein beetje stof/zand inkomt dan blijft het ertussen zitten! Het gaat er dus niet uit en werkt dus als schuurmiddel voor het beschadigen van je telefoon. Het word dus erger door het hoesje omdat hij net niet aansluit.

Vermoedelijk zit die Speck case iets ruimer of iets strakker om je telefoon heen maar beweegt hij veel minder. Die Speck zal van een wat minder flexibel materiaal zijn waardoor hij minder snel tegen je telefoon aanschuurt.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Pagina: 1