Toon posts:

Click and Buy betaling via iTunes?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik heb een vraag over het volgende, ik was opzoek naar een muziekcd via google tot ik uitkwam bij iTunes. Nou ik dacht laat ik dat is uitproberen want het was vrij voordelig. Nu moet je normaal gesproken een creditcard hebben om te kunnen betalen via iTunes. Tot ik hoorde dat het ook anders kon namelijk via Click and Buy, alleen moest je dan wel je rekeningnummer aan hun machtigen zodat ze dat bij je konden incasseren. Ik gister een account aangemaakt en de betaling afgehandeld dat zou dan automatisch van me rekening worden afgeschreven. Om een lang verhaal kort te maken ik keek vandaag op me rekening en daar kreeg ik een bevestigingscode toegestuurd. En daar zou ik dan mijn rekening mee verifiëren.

Mijn vragen luiden dan ook:
Wat houdt het precies in als je je rekeing met deze code verifiërd?
En hoelang duurt het voordat ze het bedrag van je rekening afschrijven?
En moet je geld hebben op je click and buy rekening om te kunnen betalen of gebeurt dat automatisch via je eigen rekening?

Ik hoop dat jullie mijn kunnen helpen.

Mvg, Wesley

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:47
Het duurt volgens mij 2 tot 4 dagen eer je geverifieerd bent, het afschreven gebeurt bij mij vrij snel. C&B schrijft bij mij na 2 tot 5 werkdagen het bedrag af als ik bijv. iets gekocht heb bij Steam en ik heb geen tegoed nodig op mijn C&B account. Doordat de rekening geverifieerd is wordt het bedrag gewoon van mijn bankrekening afgeboekt.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:20
Wat houdt het precies in als je je rekeing met deze code verifiërd?
Hiermee wordt er een controle uitgevoerd of de rekening die je hebt opgegeven wel echt jouw rekening is.

En hoelang duurt het voordat ze het bedrag van je rekening afschrijven?
Gemiddeld binnen 1 á 3 dagen.

En moet je geld hebben op je click and buy rekening om te kunnen betalen of gebeurt dat automatisch via je eigen rekening?
Dit gaat via je eigen rekening. Click and Buy is een service welke gekoppeld wordt met je eigen rekening.

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gister de aankoop gedaan maar mijn account was toen nog niet geverifieerd. Ik heb vandaag pas via mijn rekening een melding gehad met die bevestigingscode. Betekend dit dan dat ze het bedrag pas van je rekening afschrijven als het geverifieerd is?

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:27
voor mensen met een click and buy account 1 tip. Zorg er voor dat het geld ALTIJD kan worden afgeschreven. Want als ze bijvoorbeeld geen 0,79c kunnen afschrijven proberen ze het na 4 dagen weer, let er op dit kost 15 euro. vervolgens doen ze dit elke 4 dagen en kost dus weer 15 euro. las zelfs dat mensen voor een app van 0,79c al bijna 90 euro kwijt zijn hierdoor.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03-10 13:39

mickjuh

Good news everyone!

Ik heb ook een account voor mijn schoonvader aangemaakt. Zijn account is ook niet geverifieerd, het rekeningnummer en e-mail adres is wel geverifieerd.

Ik heb 2 weken geleden al een e-mail gestuurd en een formulier op de website ingevuld om het account te activeren.

Als je belt naar dat 0900-nummer krijg je een bandje met de verwijzing naar een buitelands telefoonnummer.

Iemand enig idee hoe ik dit account geverifieerd krijg want zo kan ik via Itunes geen aankopen doen. Vorig jaar had ik zelf een ClickandBuy account aangemaakt en was volgens mij een rekeningnummer en e-mail check voldoende.
Pagina: 1