Ik had dus een GSM gekocht betaald en al bevestiging gekregen. Vervolgens kreeg ik dag later dit mailtje:
Ik was eigenlijk onder de illusie dat een koop overeenkomst ook iets waard was? Maar kennelijk word er zo tegenwoordig mee omgegaan...
Zou ik hier nu nog iets mee kunnen doen of had ik gewoon niet zo moeten door rammen? Ik heb wel sterk het vermoeden dat dit een lokkertje was ik ga ze daarom zeker aangeven bij consuwijzer. Het gaat hier om de winkel GSMtrack.
Dus ik terug mailen dat ze dan maar het model zonder simlock moeten leveren of een alternatief moeten aanbieden.(model zonder simlock staat gewoon op hun site) Krijg ik dit terug:Geachte meneer
U heeft een bestelling geplaatst voor een Sony-Ericsson Xperia X10.
Helaas zijn wij door de voorraad heen van dit toestel. Wij kunnen de Sony-Ericsson Xperia X10 ook niet meer voor u bestellen.
Wij zijn dan ook genoodzaakt uw order, met ordernummer ######, te annuleren.
Het door u reeds voldane bedrag van €255,50 zal aan u geretourneerd worden.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Uiteindelijk maar gedreigd met verdere stappen als ze eenzijdig koop overeenkomst zouden breken. Echter reageren ze hier niet meer op en hebben ze het geld terug gestort.Geachte meneer,
Zoal in de vorige email al aangegeven kunnen wij dit toestel niet meer aan u leveren.
Het betreft hier een uitlopend model, het stond ook onder de categorie “opruiming”
De annulering kan daardoor ook niet ongedaan worden gemaakt.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Ik was eigenlijk onder de illusie dat een koop overeenkomst ook iets waard was? Maar kennelijk word er zo tegenwoordig mee omgegaan...
Zou ik hier nu nog iets mee kunnen doen of had ik gewoon niet zo moeten door rammen? Ik heb wel sterk het vermoeden dat dit een lokkertje was ik ga ze daarom zeker aangeven bij consuwijzer. Het gaat hier om de winkel GSMtrack.
[ Voor 5% gewijzigd door Haas_nl op 23-02-2011 12:19 ]