Simpel: werkt dat goed? (zit 300watt voeding in) De voeding staat namelijk nergens in een van de recommended lijsten, dus misschien heeft iemand anders ervaring?
Ben ook van plan zo'n kast + Athlon te kopen. En aangezien de AOpen een goeie kast heeft, neem ik ook aan dat de voeding ook van een beetje kwaliteit is.
gewoon de lijst van AMD aanbevolen voedingen meenemen en de specs vergelijken het gaat om de combined power, moet er gewoon opstaan
Epox8RDA+ XPThorton2000+@3200+ Radeon9800SE@Pro Plextor 12/10/32A 80GB 7200 8MB XPpro
Verwijderd
Ik heb zelf een HX-08 Aopen kast, met 300W voeding, en hij bevalt me prima, ik heb wel geen Athlon, maar hij is er geknipt voor.
Het enige waar je op moet letten als je zo'n kast gaat kopen, let er wel even op dat er ook echt 300W in zit, er zijn namelijk ook versies met minder, maar dat staat op de doos, het zou erg lullig zijn als je er een kocht, en je komt er thuis pas achter.
succes.
http://dit.is/superseven
Het enige waar je op moet letten als je zo'n kast gaat kopen, let er wel even op dat er ook echt 300W in zit, er zijn namelijk ook versies met minder, maar dat staat op de doos, het zou erg lullig zijn als je er een kocht, en je komt er thuis pas achter.
succes.
http://dit.is/superseven
Verwijderd
Als je het echt goed wilt doen, voor iets meer geld dan moet je deze nemen:
Deze kast samen met de rest van Supermicro hebben wij ook in ons assortiment. O.a. ook losse voedingen van 300/400 watt met redundant cooling!
Greetinz
OC-Shop.nl
Newt
Deze kast samen met de rest van Supermicro hebben wij ook in ons assortiment. O.a. ook losse voedingen van 300/400 watt met redundant cooling!
Greetinz
OC-Shop.nl
Newt
Die kast van A-Open is een mooie en goed kast voor een Athlon. Zelf heb ik deze kast ook met 300 watt voeding. Draait als een trein, zelfs met een Asus v6800 DDR. Ik had deze voeding dus wel nodig. Deze kast is ideaal, je kunt er lekker veel in kwijt.
Athlon regels
Athlon regels
Wat jij vergeten bent, hoeft voor mij geen spoed te zijn.
Verwijderd
Ik heb zelf ook een HX08. Met Powerman 300W voeding.
Voor zover ik weet hebben alle HX08(met 300W voeding) deze voeding. En deze Powerman FSP300-60GT staat op de lijst van aanbevolen PSU's.
Gewoon even checken. Je hoeft alleen de zijdeur te openen en zie je het op de zijkant staan.
En ik draai hier al maanden een Asus K7M/Athlon 700 combo in.
Voor zover ik weet hebben alle HX08(met 300W voeding) deze voeding. En deze Powerman FSP300-60GT staat op de lijst van aanbevolen PSU's.
Gewoon even checken. Je hoeft alleen de zijdeur te openen en zie je het op de zijkant staan.
En ik draai hier al maanden een Asus K7M/Athlon 700 combo in.
Bedankt iedereen!
En oc-shop, laat alsjeblieft die reclames zitten, want ik hoef geen 300/400 watt kast voor ietsepietsie meer geld, want ik heb al een goede kast, blijkens de postings. Die Hx-08 is een goede kast met lekker veel ruimte en er kan dus een Athlon in (of thunderbird) en ander leuk spul.
En oc-shop, laat alsjeblieft die reclames zitten, want ik hoef geen 300/400 watt kast voor ietsepietsie meer geld, want ik heb al een goede kast, blijkens de postings. Die Hx-08 is een goede kast met lekker veel ruimte en er kan dus een Athlon in (of thunderbird) en ander leuk spul.
Verwijderd
Maar het is wel goed van OC-shop dat ze laten weten dat ze de SuperMicro kunnen leveren, want ik zit er aan te denken om van de zomer zo'n kast aan te schaffen...
Verwijderd
Bedankt Harry,
Tazz het is alleen mijn bedoeling geweest even duidelijk te maken dat losse hoge kwaliteit voedingen ook te leveren zijn. Voordat ik in dit gehele OC-Shop gebeuren zat, en nog als Newt door het leven ging, heb ik vaak gezocht naar zo'n voeding. Vandaar!, no hard feelings.
Greetinz
OC-Shop "formly known as Newt"
Tazz het is alleen mijn bedoeling geweest even duidelijk te maken dat losse hoge kwaliteit voedingen ook te leveren zijn. Voordat ik in dit gehele OC-Shop gebeuren zat, en nog als Newt door het leven ging, heb ik vaak gezocht naar zo'n voeding. Vandaar!, no hard feelings.
Greetinz
OC-Shop "formly known as Newt"
Pagina: 1