beste Tweakers,
Algemeen
Nu ben ik al een poosje op zoek naar de juiste gaming headset voor mij.
Ik heb recent de Solo HD van Dr Dre ( monster) Gekocht voor mn ipod te beluisteren.
Wat overpriced maar mooi geluid en looks.
De Vraag
De vraag was nu, Is het nog een goed idee om de Razer Carcharias te kopen?
Aangezien de headset toch wat al "oud" is, en dus niet een net nieuw verschenen product.
Ik heb hem op mijn hoofd gehad, zonder audio, en ze zaten wel erg lekker.
Maar ze gaan me ook weer +- 80 euro kosten.
Edit:
Na een paar replies te lezen wil ik de vraag nog wat duidelijker maken:
Heeft iemand de Carcharias of heeft iemand ze ooit uitgeprobeerd? Zoja is het na 1.5 jaar nog de moeite om ze te kopen, of moet ik iets anders kopen wat rond het zelfde niveau zit?
Niet de chart geven met 100 headsets geven en zeggen deze is de beste, zonder dat de carcharias genoemtd is. ( Toch bedankt voor het antwoord)
Andere Opties?
Zat eerst aan de Creative Soundblaster Tactic 3d Sigma's te denken.
Maar die zien er toch wat cheaper uit dan de Razers.
Misschien een idee hierover? Pro's and Con's?
Eisen
Of een andere headset MET 3.5 mm Jacks... ( Ik wil er een steelseries spectrum voor kopen om als headset met xbox te gebruiken, maar ook PC gaming. Zoals Cod en WoW met Teamspeak)
Budget
Ik vond de 80 euro wel erg hoog. Dus dit is ook gelijk de max.
Hoger wil ik niet gaan, Cheaper is altijd een optie en ook leuker om wat geld in de "pocket" te houden.
Lijstje
De Razer Carcharias
De Sigma's van Creative
Bedankt,
Rik
Algemeen
Nu ben ik al een poosje op zoek naar de juiste gaming headset voor mij.
Ik heb recent de Solo HD van Dr Dre ( monster) Gekocht voor mn ipod te beluisteren.
Wat overpriced maar mooi geluid en looks.
De Vraag
De vraag was nu, Is het nog een goed idee om de Razer Carcharias te kopen?
Aangezien de headset toch wat al "oud" is, en dus niet een net nieuw verschenen product.
Ik heb hem op mijn hoofd gehad, zonder audio, en ze zaten wel erg lekker.
Maar ze gaan me ook weer +- 80 euro kosten.
Edit:
Na een paar replies te lezen wil ik de vraag nog wat duidelijker maken:
Heeft iemand de Carcharias of heeft iemand ze ooit uitgeprobeerd? Zoja is het na 1.5 jaar nog de moeite om ze te kopen, of moet ik iets anders kopen wat rond het zelfde niveau zit?
Niet de chart geven met 100 headsets geven en zeggen deze is de beste, zonder dat de carcharias genoemtd is. ( Toch bedankt voor het antwoord)
Andere Opties?
Zat eerst aan de Creative Soundblaster Tactic 3d Sigma's te denken.
Maar die zien er toch wat cheaper uit dan de Razers.
Misschien een idee hierover? Pro's and Con's?
Eisen
Of een andere headset MET 3.5 mm Jacks... ( Ik wil er een steelseries spectrum voor kopen om als headset met xbox te gebruiken, maar ook PC gaming. Zoals Cod en WoW met Teamspeak)
Budget
Ik vond de 80 euro wel erg hoog. Dus dit is ook gelijk de max.
Hoger wil ik niet gaan, Cheaper is altijd een optie en ook leuker om wat geld in de "pocket" te houden.
Lijstje
De Razer Carcharias
De Sigma's van Creative
Bedankt,
Rik
[ Voor 21% gewijzigd door Artilux op 23-02-2011 13:28 . Reden: Onduidelijkheid ]
Antfarmer