Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Windows 7 OPK

Pagina: 1
Acties:
  • 166 views

Verwijderd

Topicstarter
Goedendag allemaal,

Ik ben bezig met het maken van een windows 7 OPK ( voorinstallatie) , Maar ik loop tegen een paar dingen aan waar ik niet helemaal uit komt misschien dat jullie mij kunnen helpen.

1) Hoe ik een User profile op de 2de partitie van me hdd kan zetten dus op me D schijf ipv me C schijf
2) Hoe ik me DVD station een andere letter kan geven dus de letter W
3) Hoe ik er voor kan zorgen dat hij automatisch windows 7 gaat updaten,
4) Hoe ik er voor kan zorgen dat hij na de installatie 1 keer een scherm naar voren krijg met welke programma's ik wil installeren( Deze heb ik zelf gemaakt met allemaal snelkoppelingen naar website en naar een installatie bestand)

Graag antwoord op deze vragen
Alvast bedankt

Met vriendelijke groet,

He-laas

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Hoi :)

Ik stel voor dat je eerst de documentatie bij de WAIK eens goed door gaat lezen voor je makkelijk te vinden vragen gaat stellen.
WAIK Windows 7 download
Technet documentatie
Deployment Blog: http://blogs.technet.com/...ik-and-custom-images.aspx

Lijkt me een goed begin, kom je er dan nog niet uit kun je het altijd nog opnieuw proberen.

Zoals je nu je topic begint komt het erop neer dat wij jouw werk mogen gaan oplossen - dat is niet de bedoeling.
Lees Het algemeen beleid nog een keer door? Dan begrijp je ook waarom dit topic dicht gaat.

[ Voor 57% gewijzigd door alt-92 op 23-02-2011 19:10 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.