'Apple kondigt opvolger iPad volgende week aan'

Pagina: 1
Acties:

• Peregrine
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-11-2025
Een artikel over het gerucht dat binnenkort iets zal worden aangekondigd.

Ik ben pas zelf op de vingers getikt omdat ik op het forum steeds concreter wordende geruchten omtrent de aankondiging van een product in een apart topic in het forum wilde zetten, nu wordt ditzelfde gedaan in een nieuwsbericht op de FP.

Nu is dit geen kinderachtig 'ik niet dan hij ook niet' vingertje, maar ik zou graag weten wat nu beleid is met geruchten.

Nee, ik ben GEEN hobbit...

• Joost
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-02 14:56
Peregrine schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 10:12:
Een artikel over het gerucht dat binnenkort iets zal worden aangekondigd.

Ik ben pas zelf op de vingers getikt omdat ik op het forum steeds concreter wordende geruchten omtrent de aankondiging van een product in een apart topic in het forum wilde zetten, nu wordt ditzelfde gedaan in een nieuwsbericht op de FP.

Nu is dit geen kinderachtig 'ik niet dan hij ook niet' vingertje, maar ik zou graag weten wat nu beleid is met geruchten.
Een journalist van de Wall Street Journal als bron vinden wij betrouwbaar genoeg om het als gerucht te brengen. Hoe dat zit op het forum, weet ik niet, dat bepaalt de redactie niet.

Ik ben helemaal geen stagiair

• Marc Rademaker
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14:30
En ter aanvulling: de moderators op het forum en het forum in zijn geheel staan volledig los van de redactie. Anders gezegd, wij stellen niet het beleid op voor het forum, als je daar problemen mee hebt, wat ik me goed voor kan stellen, zou ik een moderator dm-en / schoppen op het daarvoor bestemde forum.

• beascob
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12:19
breid het artikel uit met deze IPad2 grap video en het bericht is actueel(hmmm); Niet de ipad2 is het doel maar de hype erom heen.

gewaarwordingshorizon

Verwijderd

Ongeach of het betrouwbaar is of niet...

Wat is het nut van een aankondiging van een aankondiging? Wacht gewoon totdat er daadwerkelijk iets te melden valt.

• Joost
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-02 14:56
Verwijderd schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 23:32:
Ongeach of het betrouwbaar is of niet...

Wat is het nut van een aankondiging van een aankondiging? Wacht gewoon totdat er daadwerkelijk iets te melden valt.
Waarom? De aankondiging van de aankondiging bleek betrouwbaar (er is op 2 maart een iPad-event) en ik zie niet in waarom je lezers niet zou vertellen wanneer de iPad waarschijnlijk wordt aangekondigd. Vooral als alle andere media het wel melden.

Ik ben helemaal geen stagiair

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14:29
Update 17.30: Apple heeft de uitnodigingen voor een iPad-event op 2 maart opgestuurd, bevestigt Engagdet.

Was dat 2 maart 2010 of zullen ze de uitnodiging op 2 maart gaan versturen ;)

2025 Opel Grandland AWD Ultimate - 2024 Mazda MX-30

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

...of gaat het gewoon om een [iPad-event op 2 maart]... Verduidelijkt voor wie contextueel lezen maar lastig vindt :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Verwijderd

Joost schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 08:58:
[...]

Waarom? De aankondiging van de aankondiging bleek betrouwbaar (er is op 2 maart een iPad-event) en ik zie niet in waarom je lezers niet zou vertellen wanneer de iPad waarschijnlijk wordt aangekondigd. Vooral als alle andere media het wel melden.
Het nut van het artikel is dus om niet achter te lopen bij de anderen? Zelf nadenken of er enige inhoud in het artikel steekt is blijkbaar niet nodig?

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 10:11:
[...]

Het nut van het artikel is dus om niet achter te lopen bij de anderen? Zelf nadenken of er enige inhoud in het artikel steekt is blijkbaar niet nodig?
En daar zijn de fallacies weer :w Normaal discussiëren graag.

Ontopic: als iets elders in het nieuws is, willen wij daar onze lezers over informeren. Moeilijker dan dat is het niet.

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• Tharulerz
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-04-2025
Sowieso zijn er genoeg mensen onder de tweakers doelgroep die de aankondiging live willen bekijken (via apple.com livestream of endgaget text stream en dergelijke).

De aankondiging van de aankondiging is zeker nieuwswaardig dus, daar mensen nu weten wanneer ze het kunnen volgen? :)
Pagina: 1