Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[MSN] Msn-account 'geblokkeerd'

Pagina: 1
Acties:

• Gladiool
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08-09-2017
Hey iedereen,

Kan sinds vanmorgen niet meer inloggen op mijn msn-account: ik krijg foutmelding 800488fe met als bijschrift:

Er zijn ongebruikelijke activiteiten waargenomen op dit account. Er moeten een aantal stappen worden uitgevoerd om te bevestigen dat het account niet door iemand anders wordt gebruikt.

Er staat een linkje met 'Account bevestigen' bij, maar als ik daarop klik wordt ik naar een Windows Live internet pagina gestuurd waar ik weer het volgende krijg -_-:

Probeer het opnieuw
Er is een probleem opgetreden en helaas is opnieuw aanmelden vereist. Excuses voor het ongemak.

Ik kan op het moment dus niet meer mijn MSN-client aanmelden, mijn mail checken (wat veel erger is!) en ook inloggen bij webmessenger lukt niet.

Heeft iemand van jullie een idee om mij te helpen?

Alvast bedankt,
Gladiool

• Clock
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:12
Zie hier:
http://windowslivehelp.com/product.aspx?productid=10

Mocht je er niet uitkomen is dat ook de plek waar je een support-ticket aan kan maken.

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 20:26
DNS probleem

automation fanboy

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:28

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Is dit probleem thuis of op school / werk?

Indien school / werk -> vraag de beheerder of hij toevallig iets geblokkeerd heeft.

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

• VERINGTENTJE
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21-11 12:59

VERINGTENTJE

BtC Hodler since '15

"Microsoft has recently disabled a large number of MSN/WLM accounts sending junk mail. This prevents you to connect to MSN/ WLM and displays the error code 800488fe
If this happens, it means that your computer is infected or that you have given your password on an untrustworthy website"

Komt van deze website. Oplossing staat er ook.

Dit komt nooit meer goed. Kale macaroni for life. ®Jaapio Verwijderd69