Toon posts:

CD's / DVD's bestellen op rekening?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een webshop of bedrijf waar ik lege media zoals lege CD's en DVD's kan bestellen op rekening.
Op google heb ik al een aantal webshops gezien maar het enige wat ik tot nu aan toe heb gevonden is of iDeal/creditcard of vooruitbetaling wat geen optie is.

Zijn er nog tweakers die een webshop of bedrijf kennen waar je lege CD's en DVD's op rekening kunt bestellen?

• Invisible_man
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:06
Je zou het bij een kantoorbenodighedenbedrijf kunnen proberen welke normaal veel aan bedrijven levert, een Viking of Ahrend bijvoorbeeld.

Edit:
En neem anders gewoon contact op met wat bedrijven om te zien wat er mogelijk is. Als zij jou eenmaal als betrouwbare betaler kennen, is er vaak heel wat meer mogelijk.

[ Voor 39% gewijzigd door Invisible_man op 23-02-2011 08:54 ]

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19-01 08:18

SeatRider

Hips don't lie

BOL.com levert met acceptgiro, weet niet of ze ook lege media hebben?

Nederlands is makkelijker als je denkt

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06:24

lier

MikroTik nerd

Puur uit interesse: waarom op rekening?
Heb je zelf een bedrijf van waaruit je de bestelling doet?

Eerst het probleem, dan de oplossing

Verwijderd

SeatRider schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 08:50:
BOL.com levert met acceptgiro, weet niet of ze ook lege media hebben?
Die kunnen de prijzen ala Opus niet aanbieden en dat zoekt TS denk ik ;) Ik zou contact met Opus zoeken, moet zeker wel te regelen zijn.

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:24
bigdennis.com accepteert ook accepgiro-betalingen

• Invisible_man
frickY schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 09:09:
bigdennis.com accepteert ook accepgiro-betalingen
Ik denk met "op rekening" de ts eerder bedoeld dat hij eens per maand een rekening krijgt van alles wat hij de afgelopen maand besteld heeft, dus niet een acceptgiro per bestelling.

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19-01 08:18

SeatRider

Hips don't lie

Invisible_man schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 09:10:
[...]

Ik denk met "op rekening" de ts eerder bedoeld dat hij eens per maand een rekening krijgt van alles wat hij de afgelopen maand besteld heeft, dus niet een acceptgiro per bestelling.
Ik denk dat TS dan een bedrijf moet zijn, met een opgebouwde nette betalingshistorie bij de leverancier.

Nederlands is makkelijker als je denkt

• Invisible_man
SeatRider schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 09:33:
[...]

Ik denk dat TS dan een bedrijf moet zijn, met een opgebouwde nette betalingshistorie bij de leverancier.
Niet perse, ik heb zelf ooit bij een winkel/groothandel gewerkt (weliswaar een compleet andere branch, maar het idee is het zelfde natuurlijk) waar ook particulieren een rekening konden openen. Hier werden wel bepaalde eisen aan gesteld, zoals eerst een aantal bestellingen direct betalen om zo aan te tonen dat je min of meer credietwaardig bent. Uiteindelijk is het dus een kwestie van vertrouwen en ben je afhankelijk van de leverancier of hij jou vertrouwd of niet.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op de webshop van bigdennis.com gekeken en dit ziet er inderdaad goed uit, mogelijkheid tot vooruitbetaling en de prijs voor de blanco media is ongeveer vergelijkbaar met bijvoorbeeld opus.
En het gaat inderdaad om het bedrijf waar ik werk en niet om een prive bestelling.
Pagina: 1