Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Goeiemorgen allemaal,

Ik wilde vandaag mijn POV in de recovery modus opstarten, dus ik druk zoals altijd de backup knop, aan en uit knop enzo in, maar sinds vanmorgen geeft hij geen melding dat er een usb apparaat is gevonden, wel zie je het scherm een keer knipperen maar op de computer gebeurd er niks?

Misschien iemand een idee wat ik kan proberen?

• thomasie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-06-2024
wat heb je al geprobeerd? je moet echt eerst zelf googlen...

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-11 13:40

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Ik snap niet zo goed wat nu de vraag is. :?
Komt mogelijk ook doordat ik geen Point of View tablet heb, dus heb geen inzicht in wat je zou willen doen.

De tablet geboot in zijn Recovery Mode zou zichtbaar moeten zijn als USB Mass Storage oid door de PC?
Mogelijk moet je binnen de Recovery Mode de SD kaart mounten en/of vrijgeven.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 08:32:
Goeiemorgen allemaal,

Ik wilde vandaag mijn POV in de recovery modus opstarten, dus ik druk zoals altijd de backup knop, aan en uit knop enzo in, maar sinds vanmorgen geeft hij geen melding dat er een usb apparaat is gevonden, wel zie je het scherm een keer knipperen maar op de computer gebeurd er niks?

Misschien iemand een idee wat ik kan proberen?
Hee,
Kijk eens via Deze computer (rechtermuisknop), Beheren, Apparaatbeheer en dan USB controllers. Daar zie je een controller staan die betrekking heeft op je tablet oftewel Mobile.
De eerste keer dat je in de recovery modus gaat zie je je tablet staan bij Overige apparaten, na die eerste keer staat ie dus onder USB controllers, tenminste als je toen je usb drivers hebt geïnstalleerd.
Succes,
Laikjoe