hallo allemaal,
sinds kort hebben wij thuis een kpn xperia box ( thomson TG789vn ), na wat opstart problemen ( het omzetten van het abbro was nog niet voltooid dus konden wie niet internetten of bellen ) loop alles nu als een zonnetje.
het wifi netwerk heeft een goed bereik alleen kan het beter vindt ik, vooral op de bovenste verdieping.
mijn oude wifi router was een linksys wap54g en ik wil deze instellen als een AP repeater.
om de ap repeater in te stellen moest ik het mac adres invullen van de thomson router, dit heb ik gedaan.
het ssid van beide routers is het zelfde en het wachtwoord ook.
maar toch werkt het niet.
de linksys heeft geen internet toegang?
of moet ik gaan klooien met een vast ip-adres? ( heb ik nooit begrepen
)
hopellijk kan iemand mij helpen
Groeten stefan
sinds kort hebben wij thuis een kpn xperia box ( thomson TG789vn ), na wat opstart problemen ( het omzetten van het abbro was nog niet voltooid dus konden wie niet internetten of bellen ) loop alles nu als een zonnetje.
het wifi netwerk heeft een goed bereik alleen kan het beter vindt ik, vooral op de bovenste verdieping.
mijn oude wifi router was een linksys wap54g en ik wil deze instellen als een AP repeater.
om de ap repeater in te stellen moest ik het mac adres invullen van de thomson router, dit heb ik gedaan.
het ssid van beide routers is het zelfde en het wachtwoord ook.
maar toch werkt het niet.
de linksys heeft geen internet toegang?
of moet ik gaan klooien met een vast ip-adres? ( heb ik nooit begrepen
hopellijk kan iemand mij helpen
Groeten stefan