Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[OL2010] error 0x800ccc0d bij versturen van mails *

Pagina: 1
Acties:

• tomzorr
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 03-03-2024
hallo,

Ik heb een probleem met het versturen van mijn mails via outlook 2010
dan krijg ik error code 0x800ccc0d ik heb al wat dingen geprobeerd maar snap niet wat het kan zijn en de online zoeken heeft ook niet veel zin omdat ik er niet veel van begrijp,
dank jullie wel voor jullie reacties.

M.V.G Tom

• Xessive
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20-07 18:33
Heb je outlook net geinstalleerd / geconfigureerd? Over het algemeen krijg je deze error als je niet naar je (uitgaande) mailserver kan connecten. Krijg je wel mail binnen of ook niet?

Seriously? Nope, not a bit...

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Hi Tom, ik begrijp dat je de eerste tig hits van [google=0x800ccc0d] al hebt gelezen. Wat heb je geprobeerd / waar loop je vast / wat is gezien die tips precies de situatie / wat snap je precies niet?

'Het werkt niet' is iets waar we weinig mee kunnen en we kunnen weinig meer zeggen zolang je zelf niet specifieker bent. Simpeler dan de tweede hit (de pagina van Microsoft Support) is zo goed als onmogelijk met alleen een code. Dus geef ajb even wat meer info over de situatie :)

Edit: ik pas de topictitel nog even aan. 'Help probleem met versturen van mails.' zegt namelijk zo weinig. "Help" in de topictitel is per definitie fout. Check ajb Het algemeen beleid #quickstart even voor de volgende topicstart.

[ Voor 19% gewijzigd door F_J_K op 22-02-2011 23:08 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• tomzorr
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 03-03-2024
sorry ben effen tijdje off-line maar moet effen kijken omdat het niet mijn laptop is.
en zal dan meer informatie geven wat die precies aangeeft en wat die doet.

Maar bedankt voor jullie reacties.