Ik gebruik al jaren voipbuster en blijk nu het volgende probleem te hebben. Ik al meerdere keren meegemaakt dat er opeens voor een vaste lijn kosten worden berekend. Het rare is dat er dan meestal daarvoor een gesprek naar hetzelfde nummer is geweest die gratis is en meestal daarna ook en dat gesprek is ook gratis.
Ze hebben een wekelijkse FUP van 300 minuten, daar zit ik bij lange na niet aan.
Ik hoor nu van veel kanten dat mensen (ook met andere varianten van Betamax (voipcheap, voipstunt) dit probleem hebben. Het wordt ook wel geweten aan het gebruik van 'Voxalot' als tussenpartij. Hier maak ik zelf geen gebruik van. Mijn setup is simpel, SIP ATA die direct met sip1.voipbuster.com verbinding maakt.
Hebben jullie suggesties en/of ook deze problemen?
Ze hebben een wekelijkse FUP van 300 minuten, daar zit ik bij lange na niet aan.
Ik hoor nu van veel kanten dat mensen (ook met andere varianten van Betamax (voipcheap, voipstunt) dit probleem hebben. Het wordt ook wel geweten aan het gebruik van 'Voxalot' als tussenpartij. Hier maak ik zelf geen gebruik van. Mijn setup is simpel, SIP ATA die direct met sip1.voipbuster.com verbinding maakt.
Hebben jullie suggesties en/of ook deze problemen?