Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Wahloh
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-11 14:35

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Topicstarter
Beste Mede-Tweakers,

Mijn pa heeft begin Februari zijn abo verlengt en daarbij heeft hij de Nokia 6700 Classic uitgekozen als telefoon.

Het probleem is nu dat zijn batterij na 1/2 dagen compleet leeg is, dat terwijl hij geen Bluetooth, Wifi of Mobile Internet gebruikt en ook niet veel belt. Nu is mijn vraag, kan iemand mij helpen de settings zo te veranderen dat de levensduur van de batterij langer word.

Ik ben zelf helemaal geen Nokia fan dus ik weet niks van de instellingen of opties af, Windows Mobile en Android is meer mijn gebied.

Alvast bedankt!

Mvg

Ps. Helpt het als ik de Sensor uit zet en Netwerkmodus op GSM i.p.v. UMTS + GSM?

[ Voor 6% gewijzigd door Wahloh op 22-02-2011 22:21 ]

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Als je niets van de instellingen weet, dan wordt het tijd om je er in te verdiepen. Dat gaan wij niet voor je doen. Dus vertel eens wat je nou zelf al hebt geprobeerd ;)

• Wahloh
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-11 14:35

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Topicstarter
Bluetooth uitgeschakeld.
Wifi uitgeschakeld.
Updates worden niet gedaan. Ingesteld op handmatig.

Nu heb ik dus de Sensor uit gezet en de Netwerkmodus op GSM only, maar ik weet dus niet wat dit uithaalt.

Ik heb een Alarm staan om 6:15, beltonen staan aan en het standaard deuntje word gebruikt anders hoort ons pap hem niet tijdens zijn werk en verder is alles standaard.

Verder heb ik GoT en Google afgezocht op zoektermen i.v.m. batterijduur van de 6700 classic, niet veel nuttigs gevonden. Natuurlijk ga ik hier geen vraag stellen zonder eerst zelf dingen uit te zoeken.

Vind het best raar dat mijn HTC Wildfire bijna een week meegaat op batterij en deze simpele nokia maar 1/2 dagen.

[ Voor 26% gewijzigd door Wahloh op 22-02-2011 22:33 ]

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com