Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[WLM] E-mail adres blokkeren

Pagina: 1
Acties:

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:43

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Krijg de laatste tijd continu spam van 2 adressen, is er een manier om die te blokkeren? Heb ze al in de lijst met ongewenste adressen/domeinen gezet op m'n hotmail maar blijven komen. Gebruik Windows Live Mail, en wil eigenlijk geen nieuw programma moeten installeren alleen vanwege die kl*te spam.

---RAWE CEEK!!!---

• navlim
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-02-2024
Inloggen via hotmail.com en dan aan de rechterkant "opties" klikken, dan "meer opties" kiezen.
Dan kies je "Regels voor sorteren nieuwe berichten". Daar kan je een regel maken voor de betreffende berichten en wat er mee moet gebeuren.

Hiermee heb ik al flink wat spam (die ik eerst dus wel ontving) buiten mijn mailbox weten te houden.

[ Voor 18% gewijzigd door navlim op 22-02-2011 22:04 ]

Canon 550D | 24-105 IS USM | 70-300 IS USM | 12-24 AT-X | 50 1.8 | YN565 | Cullman Magnesit 525M | Manfrotto 804RC2

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:43

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
navlim schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 22:00:
Inloggen via hotmail.com en dan aan de rechterkant "opties" klikken, dan "meer opties" kiezen.
Dan kies je "Regels voor sorteren nieuwe berichten". Daar kan je een regel maken voor de betreffende berichten en wat er mee moet gebeuren.

Hiermee heb ik al flink wat spam (die ik eerst dus wel ontving) buiten mijn mailbox weten te houden.
Gedaan! Hoop dat het helpt, even afwachten of ik nu nog wat ontvang.

---RAWE CEEK!!!---