Toon posts:

MIG Case, ooit gezien?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Deze vraag stelde ik al eerder, maar volgens mij heb ik door de vage titel geen antwoord gekregen. Ben niet echt een case modder, maar ik heb wel een leuk ding (vind ik zelf).

Ik ben op zoek naar wat gegevens over mijn case. Deze is gekocht op een beurs in Duitsland. Er staat alleen een badge met de letters MIG op. Op internet heb ik de case nog nooit gevonden, maar ik zag wel een plaatje wat er een beetje op lijkt.

Afbeeldingslocatie: http://www.codegenr.com/case/6013.jpg

Hij lijkt op de meest rechtste, alleen is de mijne helemaal metalic blauw (dus niet alleen het frontje)

Weet iemand wat voor kast dit is? Wat zijn jullie ervaringen hiermee en kent iemand het URL van fabrikant of verkoper?

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-04 17:57

Blamm

Niet meer Smart

zal plaatje even tevoorschijn toveren:
[img]"http://www.codegenr.com/case/6013.jpg[/img]

[update] haha, jij was eerder [/update]

Verwijderd

Topicstarter
Was idd eerder, ik ben een stuntel in HTML. Volgens mij nog nooit iets met plaatjes ofzow in 1 keer goed gepost :)

• Dennizz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-07-2025

Dennizz

pc-70 mod in progress!

leuke case jah!

Verwijderd

ik heb ook een case van die merk, je kan de case openen door 2 lipjes omhoog te doen. is wel een solide case!! Zijn erg veel modellen van dat merk. Bij ons in Lochem verkopen ze bijna de hele collectie!!

Verwijderd

Topicstarter
Cool, ik had nog nooit gehoord van een winkel waar ze die cases verkopen. De mijne opent met vier schroefdingen (ben geen techneut :)) Is echt een handig ding. Beide zijkanten openen en geen schroevedraaiers nodig.

Heb je geen folder ofzow van die cases uit de winkel? Ik ben wel benieuwd of de mijne er bij staat!

:)

Verwijderd

Computerland heeft er 1 die er op lijkt

Verwijderd

Topicstarter
Op Friday 16 March 2001 15:10 schreef tva_goku het volgende:
Computerland heeft er 1 die er op lijkt
Dit is idd dezelfde als op het plaatje, maar zoals ik al zei lijt de mijne er op, maar het is hem niet :'(

Het gaat me echt om die case van het merk MIG. Begin bijna te denken dat het een oude sovjet case is door die naam :)

Verwijderd

Topicstarter
/me schopt de topic even naar boven voor meer aandacht.

Sorry, maar het moest even :)

Heb niets te doen en ik zitde laatste uurtjes verveling op m'n werk vol te maken. Dadelijk gelukkig weekend :) :) :)

Verwijderd

Op www.colorcase.com misschien.:?

Verwijderd

Topicstarter
Nope, daar staat ie ook niet bij :'(

Is MIG nu echt zo'n exotisch merk dat niemand er ooit van gehoord heeft :?
Pagina: 1