Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awoodentree
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Beste Tweakers,

Nadat ik vandaag mijn Apple Airport Express binnen had om het draadloze netwerk verder uit te breiden, bedacht ik me dat ik ook mijn externe Freecom harde schijf zou kunnen delen. Hoe? Door hem aan te sluiten via USB op de Apple Airport Extreme die ik al had. Nu is het probleem als volgt: De Airport Extreme ziet de schijf wel, maar op geen van de computers in het netwerk verschijnt de schijf.

Onduidelijk? Ik heb het even opgenomen: http://www.youtube.com/watch?v=7K55ydAQExE

Elke vorm van hulp wordt gewaardeerd! :)

Awoodentree

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awoodentree
  • Niet online
Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:12

HaterFrame

Well... Poo came out!

Kijk eens wat ie doet als je hem rechtstreeks aan je mac hangt? Kijk er dan ook eens naar met disk utility, ligt waarschijnlijk aan de schijf indeling.

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awoodentree
  • Niet online
Hij is als NTFS geformateerd. Als ik hem op mijn Mac aansluit ziet hij hem maar kan hij niet lezen/schrijven (duidt op NTFS), en ik weet zelf dat ik hem heb geformateerd als NTFS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-06 21:35

Montana

Apple and X-H2 ..what else !

Awoodentree schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 19:14:
Hij is als NTFS geformateerd. Als ik hem op mijn Mac aansluit ziet hij hem maar kan hij niet lezen/schrijven (duidt op NTFS), en ik weet zelf dat ik hem heb geformateerd als NTFS.
Volgens mij ga je daar fout, zoek even op Airport Extreme HD en NTFS, volgens mij ondersteund Airport geen NTFS. Dus neem de gok zet het even om in Mac formaat en kijk dan of het wel lukt. Zo niet, " niet geschoten is altijd mis"

Apple Studio Max M2 and Apple Studio Display | Macbook Air 15" M2 | FUJIFILM X-H2 | XF200 F2 | XF1.4x TC F2 |XF 2xTC | XF500 f5.6 | XF150-600 | XF80 | XF16-80 | Viltrox 27mm f1.2 PRO X-Mount

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awoodentree
  • Niet online
Thanks, ik ga nu even kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:15
Moet HFS+ geformatteerd zijn. NTFS wordt niet ondersteund.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awoodentree
  • Niet online
Ja, ben ik inderdaad ook achter gekomen. Ben nu een schijfkopie aan het maken, daarna ga ik hem formateren als HFS+.

Bedankt voor de hulp! :)
Pagina: 1