"What do you get if you multiply six by nine..."
met 'vba browse folder' komen aardig wat nuttige resultaten naar boven.
Ik gok dat je dan te moeilijk zoekt. Een textbox vullen zal je wel lukken neem ik aan en de eerste hit van [google=vba browse] is http://www.vbaexpress.com/kb/getarticle.php?kb_id=284 
Een ini-file lijkt me trouwens niet de juiste plaats voor een dergelijke setting. Tegenwoordig IMHO dan liever het register (of, als het om 1 file gaat: simpelweg een property van het bestand zelf).
Een ini-file lijkt me trouwens niet de juiste plaats voor een dergelijke setting. Tegenwoordig IMHO dan liever het register (of, als het om 1 file gaat: simpelweg een property van het bestand zelf).
edit:
Zegt spuit11. Maar het moge duidelijk zijn: Google FTW
Zegt spuit11. Maar het moge duidelijk zijn: Google FTW
[ Voor 8% gewijzigd door F_J_K op 22-02-2011 20:49 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Bedankt. Zal eens kijken of het mij lukt die code toe te passenF_J_K schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 20:48:
...
Ben nog een beginner in VBA.
Maar het register is hier sterk afgeschermd.
We kunnen wel een ini-file aanmaken op een netwerkschijf.
Dat heeft ook het voordeel dat als iemand achter een andere PC kruipt hij dan toch zijn eigen default instellingen kan gebruiken.
"What do you get if you multiply six by nine..."