Toon posts:

Probleem Iomega NAS

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een Iomega StorCenter 1TB Network Hard Drive, maar ik krijg hem niet geconfigureerd. Ik heb al gezocht op de support site van iomega maar daar wordt ik niet veel wijzer van, vandaar dat ik het hier nog eens probeer.

Als ik mijn NAS aansluit dan blijft het blauwe lampje knipperen en hoor ik de hardeschijf tikken. Op de site staat het volgende:

Make sure that the Iomega NAS has started up (The Power LED is solid).

Maar na een uur blijft hij nog knipperen, dit kan toch niet zo lang duren? Als ik hem vervolgens met de Iomega tool wil configureren dan krijg ik de pagina niet te zien, alleen de bekende foutmelding "Internet Explorer cannot display the webpage". De NAS krijgt wel gewoon een IP adres en pingen naar de NAS gaat ook gewoon. Ik krijg de nas alleen niet ingesteld omdat de pagina niet wordt weergegeven. Ook kom ik er met een UNC pad of met de explorer ook niet op.

Ik heb de schijf al eens getest in mijn pc en die is gewoon goed. Weet iemand wat er aan de hand zou kunnen zijn of wat ik nog zou kunnen proberen? Ik ben er al een paar middagen mee bezig geweest en begin de moed op te geven.

Alvast bedankt!