Toon posts:

GLS ophalen bij depot? Iemand machtigen mogelijk?

Pagina: 1
Acties:
  • 6.375 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een vraag:
Is het mogelijk om iemand te machtigen om een pakket op te halen die GLS bij mij hoorde te bezorgen?
Helaas vond ik vandaag alweer een briefje in de deur dat ze geweest zijn en had nog zo duidelijk erbij gezet toen ik de tweede afleverpoging maaktte dat ze bij de buren konden afleveren als ik niet thuis was (en deze hebben de hele dag voor mij thuisgezeten!). Het dichtsbijzijnde depot zit in Rotterdam en heb zelf niet de tijd om het op te halen.

Hoe machtig ik iemand?
Wat heeft diegene nodig?
En moet ik hun hiervan op de hoogte stellen of kan ik gewoon de nietthuis papiertjes meegeven.

Wil diegene namelijk niet voor niets laten rijden.
Kan hier zelf ook niks over vinden op de website van GLS.

Wie heeft hier ervaring mee?
Alvast bednakt

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2011 19:06 ]

• Creadion
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09:30
Om u de mogelijkheid te bieden uw pakket alsnog snel in uw bezit te krijgen, kunt u er voor kiezen om deze bij de dichtstbijzijnde Pakketshop te laten afgeven.Zo kunt u, of een door u gemachtigde persoon, het pakket ophalen wanneer het u uitkomt.

Een pakket wordt alleen meegegeven op vertoon van het Niet Thuis Bericht of e-mail bevestiging en een geldig legitimatiebewijs.
Je kan het als volgt bekijken..
Een pakket wordt alleen meegegeven op vertoon van het Niet Thuis Bericht
of
e-mail bevestiging en een geldig legitimatiebewijs
:p

edit: Kun je je legitimatie een dagje missen?

[ Voor 3% gewijzigd door Creadion op 22-02-2011 19:15 ]

Verwijderd

Topicstarter
Nee ik denk het niet. Zou een kopietje ook goed zijn denk je?

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
NietThuisBericht is toch voldoende? Heb het ook eens gedaan en er werd echt niet om een ID gevraagd oid.

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:53
Biedt GLS niet de optie om het bij een "servicepunt" in de buurt af te leveren? Dat is misschien weer dichterbij dan dat depot.

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat was mogelijk toen ik een afspraak kon maken, maar helaas niet meer na een tweede afleverpoging.
Ik snap ook niet waarom ze het niet gewoon op het nummer hebben afgeleverd die ik aangegeven heb.
Maarja..
Ik geef diegene gewoon de niet thuis berichtjes mee en dat is dan wel voldoende.
Bedankt!

Verwijderd

Ik zou even contact opnemen voordat je iemand anders langs stuurt en maar hoopt dat die persoon je spullen meekrijgt!

Verder denk ik dat wij je niet verder kunnen helpen anders dan naar de website vermelden. Om die reden doe ik je topic op slot. Succes met het bemachtigen van je pakket! :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.