Ik ben al een tijd op zoek naar een bepaalde HDMI Mini Male naar HDMI female conector kabel maar kan hem nergens vinden.
waar heb ik al gezocht
Amazon.co.uk
4launch
bol.com
Alternate
azerty
en nog heel wat andere die ik gelinkt kreeg via google en bing zoek resultaten
ik heb de kabel gevonden bij een EVGA 570GTX Kaart Afbeelding
http://i812.photobucket.c...7/brennan1990/Capture.png
waarom wil ik deze kabel zo graag ?
om dat ik geen gebruikt kan maken van adapters door dat mijn kast op een ietwat minder logische manier ontworpen is hier voor (betreft de Silver stone FT02)
waarvoor wil ik hem gaan gebruiken ?
ik wil een Nvidea GTX570 aanschaven maar bij geen enkele versie op die van EVGA na krijg je die kabel er bij iedereen levert alleen maar een nutteloze adapter er bij die ik niet kan gebruiken.
mmm waarom koop je dan geen GTX570 van EVGA ?
das heel simpel om dat deze kaart bijna nergens te koop is of ik moet een paar weken gaan wachten.
Waar ik niet egt op sta te wachten en hoop het dus op een andere manier op te lossen.
BTW als iemand deze kabel heeft en hem niet gebruikt of weg doet ik koop hem heeeeeel graag van je over voor een goede prijs dan is mijn probleem meteen opgelost.
waar heb ik al gezocht
Amazon.co.uk
4launch
bol.com
Alternate
azerty
en nog heel wat andere die ik gelinkt kreeg via google en bing zoek resultaten
ik heb de kabel gevonden bij een EVGA 570GTX Kaart Afbeelding
http://i812.photobucket.c...7/brennan1990/Capture.png
waarom wil ik deze kabel zo graag ?
om dat ik geen gebruikt kan maken van adapters door dat mijn kast op een ietwat minder logische manier ontworpen is hier voor (betreft de Silver stone FT02)
waarvoor wil ik hem gaan gebruiken ?
ik wil een Nvidea GTX570 aanschaven maar bij geen enkele versie op die van EVGA na krijg je die kabel er bij iedereen levert alleen maar een nutteloze adapter er bij die ik niet kan gebruiken.
mmm waarom koop je dan geen GTX570 van EVGA ?
das heel simpel om dat deze kaart bijna nergens te koop is of ik moet een paar weken gaan wachten.
Waar ik niet egt op sta te wachten en hoop het dus op een andere manier op te lossen.
BTW als iemand deze kabel heeft en hem niet gebruikt of weg doet ik koop hem heeeeeel graag van je over voor een goede prijs dan is mijn probleem meteen opgelost.