Toon posts:

opnemen video

Pagina: 1
Acties:
  • 249 views

Verwijderd

Topicstarter
beste leden,

ik speel zelf momenteel af en toe poker en zat naar een video te kijken waar ik met credits betaal.
helaas is de video maar een bepaalde tijd geldig en kan ik het daarna niet meer kijken of betalen of niks.
nou dacht ik misschien hoe kan ik een video rippen van 50min. Anders gaat dat met de camera van thuis worden en opnemen haha... Enige suggesties??

Verwijderd

Om tot een goed antwoord te komen, hebben we toch iets meer info nodig.
Staat de video op een dvd of is het een vob file op je harddisk?
Met een camera is het wel te doen, alleen moet je de cam dan wel op een statief zetten voor stabiliteit. Het zal niet de meest geweldige kwaliteit zijn, maar wel kijkbaar.

Verwijderd

Topicstarter
de video staat op de site van nederpoker daarop maar ik kon er niks over vinden helaas wat voor iets het is.

Verwijderd

Ik denk niet dat ze je toestemming zullen geven om het te downloaden, dus lijkt de cam mij de enige oplossing.

Verwijderd

Indien het een flash filmpje is kun je vaak door naar je verkeer te kijken (bijvoorbeeld in Firefox met Firebug) vaak wel het adres van het .flv bestand vinden. Dit kun je vervolgens zo downloaden.

Wanneer er echter DRM op zit (is waarschijnlijk omdat je er toch voor moet betalen) kun je waarschijnlijk wel met een screengrabber aan de slag. Ik heb geen idee welke programmatjes in dat geval het beste zijn, maar de meeste kunnen prima fullscreen video opslaan.

Pas wanneer dát allemaal niet lukt zou ik met een cam aan de slag gaan, want ik heb eigenlijk nog nooit een kwalitatief goede camrip gezien.

Verwijderd

Topicstarter
waar aan kan ik zien wat voor video het is en of er DRM op zit. heb je anders enige ervaring met firebug en/of screengrabber anders probeer ik dat even..

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 17:49:
waar aan kan ik zien wat voor video het is en of er DRM op zit. heb je anders enige ervaring met firebug en/of screengrabber anders probeer ik dat even..
Hier kan ik je geen antwoord op geven, aangezien ik me daar totaal niet mee bezig hou. Hou er wel rekening mee, dat als je tot een camopname overgaat, je de helderheid van je monitor wat terugschroeft. Met grote lichte vlakken hou je anders een witte vlek over en dat kijkt ook niet prettig.

Verwijderd

Topicstarter
owk iemand anders enige idee waar ik mee aan de slag kan?

Verwijderd

Topicstarter
niemand?

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:18

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Dat je geen reactie krijgt kan ik mij geheel voorstellen, omdat dit niet het subforum is voor dergelijke zaken. Het gaat hier om IO controllers en opslag media en niet het rippen van data. Ik raad je aan de GoT search eens er bij te pakken en meer in het software deel van dit forum te zoeken in plaats van het hardware deel.

Ik verplaatst het topic verder ook niet, omdat we hier op GoT toch verwachten dat men eerst zelf eens wat onderzoek doet voor dat er een topic geopend wordt. Mocht je dit wel gedaan hebben zet dan in een volgend topic duidelijk neer wat je reeds zelf gevonden hebt.

[ Voor 29% gewijzigd door _Dune_ op 25-02-2011 20:38 ]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.