Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo...ben helemaal nieuw hier en ben in het bezit van een Galaxy i9000, leuk een docking station besteld voor deze echter hier zou de apps Desk Home (best een leuke app) op zijn te installeren. Probleem is dat ik nergens deze app kan vinden, adroid market zie ik hem wel via de pc maar via de mobiel niet. Als ik deze wil installeren via mijn usb krijg ik de melding: This item is not available on your carrier. Heeft er iemand hier een idee over ?

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 24-11 15:40
Tja, ik zag op het internet hetvolgende staan:

Under normal circumstances, we would post the QR code and link to the application for everyone. I can’t seem to find them though. Looking into it a little deeper, it looks like they will only appear in the market if your device is a Vibrant. I’m sure Samsung will be releasing the same application for all their U.S. variants, so keep an eye out. It only took me one search to pull up both applications. Just search ‘Samsung Vibrant’ and you should have no issue locating these great applications on your device.

bron: http://androidspin.com/20...r-samsung-vibrant-owners/.

Deze apps zijn vast en zeker wel op meerdere types van Samsung te installeren maar ik denk niet voor de Galaxy S. In de Androidmarket krijg je veel applicaties niet te zien indien deze niet geschikt zijn voor je telefoon.

Uiteraard kan ik me vergissen, ik heb geen Samsung toestel.

• Daryll84
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-11 22:22
Bij mij zijn deze 2 apps te vinden bij 'Samsung Apps', maar draai geen stock firmware (Darky's Rom), dus kan zijn dat dat de reden is dat ik ze wel zie.