Toon posts:

laptop aanschaffen

Pagina: 1
Acties:
  • 125 views

Verwijderd

Topicstarter
beste leden,

ik ben zeer dringend op zoek naar een nieuwe laptop.
mijn laptop die ik momenteel heb zijn de schanieren vrij los waardoor die niet op zijn plek blijft.
en een usb-poort werkt niet op school werkt de internetverbinding niet geweldig.
De verbinding valt opeens weg na een kwartier en de icters van de school weten geen oplossing geweldig kkuch!

back to the point ik wil een goede laptop aanschaffen die zware progamma's op een fatsoenlijke manier kan laten draaien zonder vertraging. En ik werk voornamelijk met autocad en sketchup en rest van de dagelijkse gebruikelijke progamma's. Mijn budget is max 1000 euro en weet even niet qua inhoud van een laptop wat je minimaal moet hebben om dat voor elkaar te krijgen..

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Heb je hier al eens gekeken naar de notebook BBGs? Best Buy Guide overzichtstopic

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-11 14:47
De Lenovo T520?

Lelijk, maar degelijk

Edit: Eind maart is waarschijnlijk te laat voor je?

[ Voor 71% gewijzigd door funk-e op 22-02-2011 17:21 ]

...less is more

Verwijderd

Die is iets meer dan €1000 ;)

Losse "welke moet ik kopen?" topics zijn niet meer toegestaan op GoT, lees hiervoor *LET OP* - Wat moet ik kopen.

Dit betekent niet dat de vraag niet is toegestaan, je bent vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde topics, deze kun je vinden in Best Buy Guide overzichtstopic.

Dit topic gaat dicht. Maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om je vraag te stellen in de daarvoor bestemde topics.

Dit topic is gesloten.