Beste Tweakers,
Aangezien ik nieuw ben, maar toch wat problemen heb zou ik deze graag willen delen met jullie.
Ik heb momenteel een webservice (.asmx) en een HTML file die gebruikt maakt van Jquery Plugins en Ajax. Het leuke is, is dat ik in javascript maar slechts een functie hoef te maken met daarin parameters die een extern scriptje oppakt, verwerkt, naar de webservice toestuurt en terug krijgt.
Daardoor is het een snelle html pagina, die snel dynamisch gegevens op kan vragen. Nu komt alles terug in een success function met de variabele (Data). In die variabele staat het hele soap bericht. Compleet met de header en dergelijke.
Vervolgens als ik probeer (data) te alerten, krijg ik het hele soap bericht. Vaag?
. Dan probeer ik via de .Find regel een stuk tekst uit de tags te halen. Blijkt dus dat hij daarvoor alle soap elementen en tags weg haalt en de string stuurt. Dus als ik zoek naar 'view' in die string die 'ditiseenstring' bevat, dan zal hij het niet vinden.
Mijn vraag, waarom haalt hij alle soap elementen en tags weg?
Aangezien ik nieuw ben, maar toch wat problemen heb zou ik deze graag willen delen met jullie.
Ik heb momenteel een webservice (.asmx) en een HTML file die gebruikt maakt van Jquery Plugins en Ajax. Het leuke is, is dat ik in javascript maar slechts een functie hoef te maken met daarin parameters die een extern scriptje oppakt, verwerkt, naar de webservice toestuurt en terug krijgt.
Daardoor is het een snelle html pagina, die snel dynamisch gegevens op kan vragen. Nu komt alles terug in een success function met de variabele (Data). In die variabele staat het hele soap bericht. Compleet met de header en dergelijke.
JavaScript:
1
2
3
4
5
6
| success:function(data, textStatus) { $(#Mijndiv).html(data); //Dit zorgt ervoor dat alle tekst tussen de tags achter mekaar gezet wordt in een string. //Leuk en aardig, maar het maakt het dus niet mogelijk alles netjes te organiseren. } |
Vervolgens als ik probeer (data) te alerten, krijg ik het hele soap bericht. Vaag?
Mijn vraag, waarom haalt hij alle soap elementen en tags weg?
[ Voor 0% gewijzigd door MueR op 22-02-2011 16:53 ]