Ik heb eergisteren 2 kaartjes besteld voor de musical Zorro in het Chasse theater te Breda. Ik bestelde 2 kaartjes 1e rang (vooraan dus rij 1 tot en met 20) a €55,40 per stuk. Nu kreeg ik vandaag de kaartjes binnen en wat blijkt het is 1e rang aan de rechterkant van de zaal waardoor je dus schuin voor de buhne zit en minder zicht hebt. Nu zou je denken dit weet je van tevoren, nou nee want er zijn ook theaters die alleen 1 middenrij hebben a 20 rijen en geen rechter en linkerkant.
Ik belde Seetickets.nl op die de tickets verzorgd en hun zeggen;
Meneer u heeft geen annuleringsverzekering afgesloten dus wij nemen de kaarten niet terug. Maar er stond NIETS qua info vermeld of het om de rechter/linker/midden rij ging anders had ik ze sowieso niet besteld. Wat kan ik doen en sta ik in mijn recht dat ik recht heb op retour?
Ik belde Seetickets.nl op die de tickets verzorgd en hun zeggen;
Meneer u heeft geen annuleringsverzekering afgesloten dus wij nemen de kaarten niet terug. Maar er stond NIETS qua info vermeld of het om de rechter/linker/midden rij ging anders had ik ze sowieso niet besteld. Wat kan ik doen en sta ik in mijn recht dat ik recht heb op retour?