Toon posts:

Dell LS400 diskette drive probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mede tweakers,

Ik heb een probleem met de laptop van mijn werk, ik kan niet booten van mijn Floppy drive, dit terwijl de bootvolgorde begint met de floppy..

Tevens wanneer windows nog aan het starten is zie ik by de baymanager floppy-drive staan, wanneer windows klaar is met laden wordt de floppy drive niet meer herkend..

In systeem instellingen staat er bij de floppy controller:de floppy drive is dynamisch uitgeschakkeld.

weet iemand raad..

Grtzzz, JoCHeM

Verwijderd

Ik denk dat je kabel gewoon los is gaan zitten, misschien een dom antwoord maar een vriend van me had een dell laptop waar gewoon onderdelen los gingen zitten. kabels die spontaan losgingen zitten en van de connectoren los kwamen te zitten. Vraag me niet hoe? het kan maar dat was het wel.
Ik heb weleens gehoord van andere merken dat cpu's gewoon uit de socket vallen, nou moet ik ook toegeven dat sommige mensen hun laptop niet neerleggen maar neer pleuren en liefst nog onderste boven ook!
Volgens mij kan je die floppy drive er toch uit klikken, probeer hem eruit te klikken en stop hem er opnieuw in! Hij mak geen contact of hij is gewoon overleden.
Succes ermee en ik vind DELL trouwens een perfecte laptop!