Hallo
Een kennis van mij heeft het volgende systeem gekocht:
TW3X4G1333C9A 4GB KIT (2X2GB) 1333MHZ DDR3 9-9-9-...
SAMSUNG HD103SJ 1000GB (1TB) 32MB SATA300 7200RPM Spinpoi...
ANTEC Three Hundred Versatile Case
AMD X6 1055T Phenom II 64BIT Hexa-core Processor AM3 Boxe...
ASUS M4A89GTD PRO AMD Socket 890GX AM3
SCYTHE Mugen II CPU Cooler REV.b
ANTEC Earthwatts 650WATT EA-650 EC
SAMSUNG BX2331 LED 23 Inch Wide LCD Screen
SAPPHIRE HD6950 2048MB GDDR5 PCI Express
SAMSUNG SH-S223C/bebe Zwart S-ATA 22X DVD-RW
Na het in elkaar zetten en eerste boot viel de PC spontaan uit, heb hierna alles los gekoppeld, videokaart eruit (mobo heeft ingebouwde graka), alles van de case losgekoppeld behalve de power button, 1 latje ram, hdd en cd-rom losgekoppeld etc
Hij gaf op bepaald momenten het eerste post screen, op dit moment geeft hij een bericht om een boot device te selectere en dan valt hij gewoon spontaan weer uit. Na hem opnieuw aan te zette valt hij gewoon direct uit zonder enige melding of waarschuwing. Als ik dan even wacht dan laad hij weer normaal, geeft hij me het boot device bericht (omdat hdd en cd-rom losgekoppeld zijn) en dan zonder melding valt hij terug uit.
Dus ik denk dat het ofwel de voeding of het mobo kapot is, wou even hier vragen of iemand nog andere ideeën heeft.
Een kennis van mij heeft het volgende systeem gekocht:
TW3X4G1333C9A 4GB KIT (2X2GB) 1333MHZ DDR3 9-9-9-...
SAMSUNG HD103SJ 1000GB (1TB) 32MB SATA300 7200RPM Spinpoi...
ANTEC Three Hundred Versatile Case
AMD X6 1055T Phenom II 64BIT Hexa-core Processor AM3 Boxe...
ASUS M4A89GTD PRO AMD Socket 890GX AM3
SCYTHE Mugen II CPU Cooler REV.b
ANTEC Earthwatts 650WATT EA-650 EC
SAMSUNG BX2331 LED 23 Inch Wide LCD Screen
SAPPHIRE HD6950 2048MB GDDR5 PCI Express
SAMSUNG SH-S223C/bebe Zwart S-ATA 22X DVD-RW
Na het in elkaar zetten en eerste boot viel de PC spontaan uit, heb hierna alles los gekoppeld, videokaart eruit (mobo heeft ingebouwde graka), alles van de case losgekoppeld behalve de power button, 1 latje ram, hdd en cd-rom losgekoppeld etc
Hij gaf op bepaald momenten het eerste post screen, op dit moment geeft hij een bericht om een boot device te selectere en dan valt hij gewoon spontaan weer uit. Na hem opnieuw aan te zette valt hij gewoon direct uit zonder enige melding of waarschuwing. Als ik dan even wacht dan laad hij weer normaal, geeft hij me het boot device bericht (omdat hdd en cd-rom losgekoppeld zijn) en dan zonder melding valt hij terug uit.
Dus ik denk dat het ofwel de voeding of het mobo kapot is, wou even hier vragen of iemand nog andere ideeën heeft.