Toon posts:

Faked shopreviews?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een zeer slechte ervaring met *** gehad wat mij veel tijd, geld en moeite heeft gekost. Pas nadat ik aangifte heb gedaan bij de politie voor oplichting kwamen ze met een oplossing, daarvoor wilden ze niet eens reageren op aangetekende brieven. Ik heb daarna de shopreviews eens wat beter onder de loep genomen want ik zag toch aantal verhalen tussen staan die zeer positief zijn over *** wat al verdacht is gezien de scherpe tegenstelling van het overgrote deel van de shopreviews.

Ik heb al een melding gedaan bij het meldpunt maar daar kan ik niet uitleggen waarom ik denk dat *** shop reviews faked want daar kan ik maar een heel beperkt aantal tekens kwijt.

De reden waarom ik dat vermoed is niet alleen de scherpte tegenstellingen in de shopreviews van *** maar ook de profielen die de zeer positieve shopreviews hebben geschreven zijn verdacht

De user *** geeft *** een zeer positieve beoordeling maar heeft 0 posts op heel tweakers.net, net als een aantal andere users die een zeer positieve beoordeling hebben gegeven zoals: ***, ***, ***, *** om er maar een paar op te noemen, bijna de helft van alle positieve reviews hebben weinig tot geen posts op tweakers.net, nogal vreemd als je het mij vraagt.

Wat denken jullie, laat ik mij teveel leiden door mijn slechte ervaring of is *** blijkbaar op geen enkele manier te vertrouwen?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2011 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:42
Het is niet ondenkbaar, kijk maar naar die ontslagen keeper van Club Brugge, die zichzelf ook verheerlijkte t.o.v. zijn collega's. En inderdaad 'lege profielen' op t.net zonder relevante bijdrage's zijn nogal verdacht. Verder kun je daar alleen maar over speculeren en er nooit meer iets bestellen als het jou zo slecht bevallen is.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Ik zie het probleem eigenlijk niet. Het grootste deel van de reviews zijn slecht en slechts een aantal geven goede scores. Volgens mij is het niet ondenkbaar dat het voor een paar tweakers toch goed gegaan is... Het feit dat die gebruikers weinig tot niks posten is ook niet zo bijzonder volgens mij, veel mensen lezen alleen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Kleur is geel, lijkt me genoeg zeggen toch? Je loopt een risico, dat weet je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
theHoff schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 15:23:
Kleur is geel, lijkt me genoeg zeggen toch? Je loopt een risico, dat weet je.
Volgens mij is het oranje en bij oranje zie ik voldoende staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-09 20:20
Het is wel degelijk apart. Positieve reacties achterlaten gebeurd meestal alleen door mensen die de community een warm hart toedragen, en medebezoekers verder willen helpen. Niemand maakt daar een nieuw account voor aan. Dit in tegenstelling tot slechte ervaringen die iedereen graag aan de hoogste boom hangt.

En als het zo blijkt te zijn, zegt dit natuurlijk wel iets over de mentaliteit van ***. Dan kunnen ze hun tijd beter steken in het weerleggen van de slechte ervaringen onder hun eigen naam.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2011 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Sommige webshops roepen klanten op om zichzelf hier te registreren en een review te schrijven. Ik weet niet of dat bij *** ook het geval, maar dat zou misschien kunnen verklaren waarom er een groot aantal reviews bij zit van mensen die niet op het forum posten.

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2011 17:32 ]

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 15:24:
[...]

Volgens mij is het oranje en bij oranje zie ik voldoende staan.
Potatoe potatoe...... Het is niet groen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit topic komt beter tot zijn recht in het PW forum. Ik verplaats het voor je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:56

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Volgens mij is dit al eerder aangekaart, ook over diverse andere webshops. Per saldo, die 'enkele' nepreviews wegen niet op tegen het gros van 'echte' reviews en moet je er gewoon rekening mee houden. Dus dat er neppe reviews op tweakers staan: moet je gewoon rekening mee houden.

(doet me denken aan die grapshop van een 4allclients).

[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 22-02-2011 15:34 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ShopReviews worden zeer nauwlettend in de gaten gehouden, en er wordt hard opgetreden tegen fraude. Het is natuurlijk top dat je je zorgen wil uiten en ons je gedachten wil laten weten, maar het is niet de weg om dat en publique te doen.

Wat je op internet zet, is zo ongeveer voor altijd. Je uit hier best wel een serieuze beschuldiging, zonder dat je harde feiten hebt om die te kunnen onderbouwen. Niet alleen de winkel kan daardoor onterecht beschuldigd worden, maar ook mensen die gewoon een goede ervaring hadden.

Net zoals er geen winkel is zonder slechte review, is er ook geen enkele waar mensen niet gewoon tevreden mee waren.

Als gezegd kan je dergelijke zaken altijd naar ons melden, maar ik vind een publieke scandering zonder ook maar enig bewijs wel te ver gaan. Zeker als mensen hier in de reacties dan ook nog eens op wederom geen enkele basis verdere verdachtmakingen doen en het gelijk over mentaliteit gaan hebben.

Ik schoon het topic van verwijzing naar winkel en profielen; de discussie is prima, maar we gaan niemand veroordelen zonder basis.
SinergyX schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 15:33:
Volgens mij is dit al eerder aangekaart, ook over diverse andere webshops. Per saldo, die 'enkele' nepreviews wegen niet op tegen het gros van 'echte' reviews en moet je er gewoon rekening mee houden. Dus dat er neppe reviews op tweakers staan: moet je gewoon rekening mee houden.

(doet me denken aan die grapshop van een 4allclients).
Het is pertinent onmogelijk om op relevante schaal de zaak te beïnvloeden. We zitten daar gewoon dik bovenop. Het zou stupide zijn te claimen dat we elke nepreview er direct uitpikken, maar een winkel wordt vroeg of laat gepakt. En ik wil er in het algemeen ook geen doekjes om winden: Er zijn gewoon agencies die mensen dit soort praktijken aanraden of zelfs uitvoeren. Het wordt blijkbaar gezien als acceptabele vorm van marketing door sommigen.

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2011 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 17:28:
Ik schoon het topic van verwijzing naar winkel en profielen; de discussie is prima, maar we gaan niemand veroordelen zonder basis.
Volgens mij wordt er ook enkel een verdenking geuit en heeft hij aardig onderzoek gedaan tot zover dat voor een gebruiker mogelijk is. Moet niet iedereen vervolgens zelf inschatten in hoeverre hij die verdenkingen realistisch acht?

In plaats dat Tweakers de boel gelijk opschoont zou ik liever horen dat ze een klein onderzoekje plegen (IP-adressen e.d.). Naast dat het ontzettend onprettig is/zou zijn voor de bezoekers gaat het ook ten koste van je andere betalende klanten/webshops.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2011 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En in welke zin denk jij dat wij niet sowieso al dat soort onderzoek uitvoeren? Dat is het punt, wij gaan geen publieke mededelingen doen over opsporingsmethoden of resultaten. We willen ook winkels niet wijzer maken dan ze zijn, afgezien van dat het in mijn ogen nogal lomp is: ik ga het ook niet in de krant zetten als ik gezien meen te hebben dat Camacha iets in zijn zak stopte in de winkel terwijl je je eigen telefoon terugstopte.

"Enkel een verdenking uiten" bestaat niet op publieke media. Keer op keer blijken dat soort zaken op een heksenjacht uit te draaien, en weet je: je ziet het ook gewoon gebeuren al in dit topic. Men lult achter elkaar aan over het verdacht zijn van nul posts, en slechts een enkeling bedenkt dat winkels natuurlijk graag mensen vragen een review achter te laten - wat prima is als er geen beloning voor staat.

Het is voor de discussie totaal niet relevant om welke winkel het gaat, en nee, wij faciliteren geen heksenjacht maar verzorgen een degelijke controle op ons platform. Uit je hele reactie blijkt al dat je geen idee hebt van de dagelijkse effort die we steken in het onderhoud en controle. Ik vind de opmerking dan ook niet zo fijn dat je gewoon wat roept zonder je in te lezen in wat hierover eerder gezegd is.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2011 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 17:44:
Het is voor de discussie totaal niet relevant om welke winkel het gaat, en nee, wij faciliteren geen heksenjacht maar verzorgen een degelijke controle op ons platform. Uit je hele reactie blijkt al dat je geen idee hebt van de dagelijkse effort die we steken in het onderhoud en controle. Ik vind de opmerking dan ook niet zo fijn dat je gewoon wat roept zonder je in te lezen in wat hierover eerder gezegd is.
Fair enough, al kan ik natuurlijk niet ruiken wat jullie hier verder aan doen. Een korte mededeling of eventueel link naar eerdere mededelingen van die aard zou op zijn plaats geweest zijn, dat is slechts een kleine extra moeilijk beovenop die dagelijkse effort ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
en slechts een enkeling bedenkt dat winkels natuurlijk graag mensen vragen een review achter te laten - wat prima is als er geen beloning voor staat.
Deze webwinkel doet dat niet dus dat is nog geen verklaring voor de nul posts. Zoals al eerder is gezegd blijft het vreemd dat iemand speciaal een account aanmaakt om een positieve reactie achter te laten, meestal doen mensen dat alleen als ze iets dwars zit en hun frustraties kwijt willen. De positieve reacties zijn bijna altijd van mensen die al langer in de community actief zijn en daar aan bij willen dragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dat nogal een aanname eigenlijk. Dat het bij winkels die het vragen vaker gebeurt wil niet zeggen dat het niet gebeurt. Wat je nu eigenlijk wil zeggen is dat het schier onmogelijk is dat iemand een goede ervaring had , en als die dat al had, dat uit eigen beweging ergens opschrijft.

Deze winkel vraagt het misschien niet standaard, maar misschien heeft één van de contactpersonen er een paar keer aan gedacht het aan te halen in een gesprek. Je kan toch niet gaan zeggen dat iets niet waar is omdat je het zelf niet zou doen - en eigenlijk is dat wel een beetje hoe je dit topic ook hebt opgezet: ik had een slechte ervaring, dus niemand anders kan een goede ervaring hebben. Dát is pas een vreemd wereldbeeld. :X

Zo kunnen we reviews ook wel af gaan schaffen: je laat één persoon een ervaring hebben en dan is het voor de rest van de wereld dus ook zo. Ik bedoel, zie je nu zelf écht niet dat je continue allerlei aannames doet die nergens op gebaseerd zijn? Voel je je beter om te horen dat die winkel de as van het kwaad is en altijd alles verkeerd doet? Reality check: dan hadden ze al niet meer bestaan... ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2011 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Floppus, ik heb het idee dat je wat overreageert. Ik lees nergens in de reacties van Spetsnaz de termen terug die je zelf bezigt. Er is een aanleiding voor al-dan-niet gerede twijfel en die werd geuit. Lijkt me niet heel gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik voel mij ook niet aangesproken met wat Floppus zegt, jammer dat een Frontpage-admin Coördinator zich zo laat kennen. Je zou van iemand op die positie toch meer nuance mogen verwachten.

Het was verder niet de bedoeling om deze webshop zwart te maken maar meer om andere gebruikers te waarschuwen dat deze webshop nogal twijfelachtig is, ik ben maanden bezig geweest met deze webshop omdat ik niet het bestelde product verstuurd kreeg maar ook mijn geld niet terug kreeg terwijl ze op geen enkele manier bereikbaar waren en ik hoop dat andere mensen niet in hetzelfde schuitje terecht komen. Ik heb namelijk mijn bestelling gedaan bij deze webshop door de achteraf twijfelachtige positieve shopreviews die nogal wat vraagtekens oproepen gezien de vreemde profielen en sterke tegenstellingen met de andere shopreviews. Lijkt me niet meer dan logisch om even aan te geven zodat er naar gekeken kan worden, jammer alleen dat Floppus twijfels als aannames opvat.

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2011 00:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, laat me daar dan wat achtergrond op geven: Er wordt een topic geopend die een winkel en gebruikers verdacht maakt zonder dat er enig bewijs voor is. Andere users gaan gelijk mee in hoe verdacht het is.

Vervolgens wordt op iedere uitleg die aangeeft dat je bij iets zo serieus als een beschuldiging niet alleen met allerlei aannames kan komen voorzien van een nieuwe reactie die daar dan toch weer over doorgaat. Wéér wordt het 0-posts verhaal aangehaald als iets wat verklaard moet worden - waaruit toch duidelijk blijkt dat TS het niet kan accepteren dat er ook maar één goede ervaring mogelijk zou zijn. De laatste post onderstreept dat ook.

Intussen denkt ene Camacha even op basis van niet inlezen even te moeten stellen dat we maar eens even een controle zouden moeten uitvoeren in plaats van te modereren, waarna gesteld wordt dat ik die topics wel even had kunnen opzoeken als ik dan toch reageerde. We zijn hier geen afhaalchinees, als je vindt dat dingen anders moeten dan is het jouw taak uit te zoeken hoe de dingen zitten - hoe wil je anders kunnen zeggen dat het anders moet. Of nog erger, hoe kan je dan denken iemand wel even op de vingers te kunnen tikken over die moderatie?

Ik denk dat ik aardig netjes ben geweest tot zover, in een topic wat ook direct van een slot voorzien had kunnen worden. En dan deze laatste 2 reacties? Mwoah...

Twijfels als aannames?
Deze webwinkel doet dat niet dus dat is nog geen verklaring voor de nul posts. Zoals al eerder is gezegd blijft het vreemd dat iemand speciaal een account aanmaakt om een positieve reactie achter te laten, meestal doen mensen dat alleen als ze iets dwars zit en hun frustraties kwijt willen. De positieve reacties zijn bijna altijd van mensen die al langer in de community actief zijn en daar aan bij willen dragen.
Mag ik daar even cijfers van zien dan? Het onderzoeksplan wat gebruikt is om aan die cijfers te komen?
Dit zijn allemaal 100% aannames - zaken die geroepen worden zonder onderbouwing. En ja, ik heb er een probleem mee als op basis daarvan verdachtmaking plaatsvindt richting andere users en winkels, want dat is waar de twijfels op neerkomen.
Verwijderd schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 23:38:
Het was verder niet de bedoeling om deze webshop zwart te maken maar meer om andere gebruikers te waarschuwen dat deze webshop nogal twijfelachtig is
Waar de ShopReview voor is. Wel breng je het twijfelachtig zijn gewoon weer als feit, omdat jij een slechte ervaring hebt.
ik ben maanden bezig geweest met deze webshop omdat ik niet het bestelde product verstuurd kreeg maar ook mijn geld niet terug kreeg terwijl ze op geen enkele manier bereikbaar waren en ik hoop dat andere mensen niet in hetzelfde schuitje terecht komen.
En wij horen één kant van het verhaal, waar in de ShopReview we dat combineren met alle andere verhalen om vervolgens ons eigen beeld te vormen. Dus niet dat jouw ervaring leidend is voor iedere ervaring en daarom alle positieve ervaringen maar wegmoeten. Wij kunnen niet zien wat precies heeft plaatsgevonden en hoe actief je er zelf in bent geweest. Wij hebben enkel jouw verhaal en dat van anderen zodat we ons een genuanceerd beeld kunnen vormen.
Ik heb namelijk mijn bestelling gedaan bij deze webshop door de achteraf twijfelachtige positieve shopreviews
Zal ik daar m'n mening vrij duidelijk over overbrengen?: ik geloof er niets van en ik denk dat je glashard liegt hier. Zie, daar heb je een mooie aanname terug zonder bewijs. Voelt dat nu lekker als dat ergens en publique staat terwijl ik het niet kan bewijzen? Ik vind het onwaarschijnlijk dat het zo is, maar mag ik jou hier dan onderhands tot leugenaar verklaren door te zeggen dat anderen dat nooit zo doen en jij het dus ook niet zo hebt gedaan?
die nogal wat vraagtekens oproepen gezien de vreemde profielen en sterke tegenstellingen met de andere shopreviews. Lijkt me niet meer dan logisch om even aan te geven zodat er naar gekeken kan worden, jammer alleen dat Floppus twijfels als aannames opvat.
Natuurlijk mag je dat aangeven. Ik zie de toegevoegde waarde niet om dat en publique te doen als je niet een discussie wil starten maar gewoon de crew even wil hinten naar iets wat je denkt dat niet klopt.

Nuance kan best gegeven worden, maar als nuance niet door de plaat beton dringt, dan pakken we de betonboor, savvy? ;)

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2011 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 12:28:
Intussen denkt ene Camacha even op basis van niet inlezen even te moeten stellen dat we maar eens even een controle zouden moeten uitvoeren in plaats van te modereren, waarna gesteld wordt dat ik die topics wel even had kunnen opzoeken als ik dan toch reageerde. We zijn hier geen afhaalchinees, als je vindt dat dingen anders moeten dan is het jouw taak uit te zoeken hoe de dingen zitten - hoe wil je anders kunnen zeggen dat het anders moet. Of nog erger, hoe kan je dan denken iemand wel even op de vingers te kunnen tikken over die moderatie?
Je stelt dat er bergen werk verzet wordt op dit vlak, maar het is te veel moeite om één zin te typen die daaraan refereert? Een simpele opmerking dat er hard aan gewerkt wordt en dat daarover wel andere topics of FAQs te vinden zijn zou genoeg zijn. Vind je het erg dat ik dat verhaal dan niet heel erg overtuigend vind?

Los daarvan kan ik de betreffende topics ook met zoekwerk met geen mogelijkheid vinden, via de GoT-search of via Google, dus zo makkelijk te vinden is het allemaal niet als je stelt. Ik kom hier langer dan vandaag, ik weet wat er van een user verwacht wordt, maar ik kan het niet vinden. Van crew verwacht ik van een verzoek tot uiteenzetting eerlijk gezegd iets meer dan de opmerkingen 'zoek het zelf maar uit' en 'terug in je hoek' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 15:24:
Van crew verwacht ik van een verzoek tot uiteenzetting eerlijk gezegd iets meer dan de opmerkingen 'zoek het zelf maar uit' en 'terug in je hoek' :)
Tsja, als je dat verwacht, dan had je beter moeten nadenken voor je meende te moeten verkondigen wat wij wel en niet te doen hebben. Als je jezelf in de positie zet crew te vertellen hoe ze hun werk doen terwijl je blijkbaar niet eens weet hoe ze dat doen, dan nodig je het uit. We zijn meer dan bereid mensen op weg te helpen, maar als je de betweterige wijsneus uithangt dan zoek je het gewoon maar lekker zelf uit. That simple :)

Als je gevraagd had wat er met zulke dingen dan gebeurt, had je prima uitleg gekregen, maar dat is niet wat je deed:
In plaats dat Tweakers de boel gelijk opschoont zou ik liever horen dat ze een klein onderzoekje plegen (IP-adressen e.d.). Naast dat het ontzettend onprettig is/zou zijn voor de bezoekers gaat het ook ten koste van je andere betalende klanten/webshops.
Terwijl ik eerder al schrijf:
Het is natuurlijk top dat je je zorgen wil uiten en ons je gedachten wil laten weten
Wat denk je, dat we niets doen met dergelijke informatie?

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2011 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:47
Verwijderd schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 15:24:
[...]

Je stelt dat er bergen werk verzet wordt op dit vlak, maar het is te veel moeite om één zin te typen die daaraan refereert? Een simpele opmerking dat er hard aan gewerkt wordt en dat daarover wel andere topics of FAQs te vinden zijn zou genoeg zijn. Vind je het erg dat ik dat verhaal dan niet heel erg overtuigend vind?

Los daarvan kan ik de betreffende topics ook met zoekwerk met geen mogelijkheid vinden, via de GoT-search of via Google, dus zo makkelijk te vinden is het allemaal niet als je stelt. Ik kom hier langer dan vandaag, ik weet wat er van een user verwacht wordt, maar ik kan het niet vinden. Van crew verwacht ik van een verzoek tot uiteenzetting eerlijk gezegd iets meer dan de opmerkingen 'zoek het zelf maar uit' en 'terug in je hoek' :)
Floppus heeft dat toch duidelijk gezegt lijkt me?
En in welke zin denk jij dat wij niet sowieso al dat soort onderzoek uitvoeren? Dat is het punt, wij gaan geen publieke mededelingen doen over opsporingsmethoden of resultaten. We willen ook winkels niet wijzer maken dan ze zijn, afgezien van dat het in mijn ogen nogal lomp is: ik ga het ook niet in de krant zetten als ik gezien meen te hebben dat Camacha iets in zijn zak stopte in de winkel terwijl je je eigen telefoon terugstopte. ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 15:44:
Tsja, als je dat verwacht, dan had je beter moeten nadenken voor je meende te moeten verkondigen wat wij wel en niet te doen hebben. Als je jezelf in de positie zet crew te vertellen hoe ze hun werk doen terwijl je blijkbaar niet eens weet hoe ze dat doen, dan nodig je het uit. We zijn meer dan bereid mensen op weg te helpen, maar als je de betweterige wijsneus uithangt dan zoek je het gewoon maar lekker zelf uit. That simple :)
Mijn post was een reactie op de opschoningsactie en de corrigerende tik die daarbij hoorde. Ik lees alleen een 'het is goed zoals het is' zonder enige duidelijke zelfkritiek en dáár had ik kritiek op. Dat is helemaal niet iemand vertellen hoe hij zijn werk moet doen of iets van dien aard. Zonder mededelingen ga ik er maar vanuit dat er niets gebeurt, dat lijkt mij de enige correcte aanname, niet? Blijkbaar zie ik dat verkeerd.

Trouwens, betweterige wijsneus? Rlly? Heb ik je dan zo op je tenen getrapt dat je de discussie niet zonder trollen kunt voeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 16:08:
[...]

Mijn post was een reactie op de opschoningsactie en de corrigerende tik die daarbij hoorde. Ik lees alleen een 'het is goed zoals het is' zonder enige duidelijke zelfkritiek en dáár had ik kritiek op. Dat is helemaal niet iemand vertellen hoe hij zijn werk moet doen of iets van dien aard. Zonder mededelingen ga ik er maar vanuit dat er niets gebeurt, dat lijkt mij de enige correcte aanname, niet? Blijkbaar zie ik dat verkeerd.

Trouwens, betweterige wijsneus? Rlly? Heb ik je dan zo op je tenen getrapt dat je de discussie niet zonder trollen kunt voeren?
Met 'corrigerende tik' bedoel je de uiterst nette uitleg over waarom we dit soort dingen liever niet en publique zien met de vriendelijke verwijzing de info naar ons direct te sturen? Of is alles wat even uit zicht wordt gehaald om een reden automatisch een corrigerende tik? Is de betreffende gebruiker op strenge wijze via mail of DM toegesproken over de schandalige schending van regels? Kom op zeg...

Maar goed, het is duidelijk dat er geen mogelijkheid is je te laten zien dat je gewoon fout zat met de manier van response op de opschoonactie, dus ga lekker het laatste woord hebben, ik ben er klaar mee. Als we dan daarna weer terug ontopic kunnen is dat ook weer geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarmee is het inderdaad wel gezegd. Als je mijn eerste reactie even terugleest zul je zien dat ik helemaal niet zoveel verkeerds heb gezegd, maar ik heb blijkbaar ergens een snaar geraakt. Veel succes met je escapades, ik ben klaar met deze discussie.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2011 18:50 ]

Pagina: 1