Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

how-to voor windows 2008 r2 + thin clients hp

Pagina: 1
Acties:
  • 176 views

Verwijderd

Topicstarter
heb gezocht op tweakers maar kan niet echt het antwoord vinden.

voor een vriend wil ik thuis een server 2008 standaard r2 installeren en zijn ouders en broertjes moeten dmv thin clients kunnen internetten en kunnen tekstverwerken.

kan iemand mij zeggen waar ik zo'n how-to kan vinden.

heb al googeld maar daar kom kk ook niet echt verder mee.

alvast dank

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:50

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Waarom zou je dit willen?

Is het niet veel handiger om gewoon goedkope pc's neer te zetten met OEM-licenties ipv een Windows 2008 server, met dure licentie en dure Remote desktop calls?

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 13:41:
heb al googeld maar daar kom kk ook niet echt verder mee.
Sorry, maar daar geloof ik niks van.

Met zo'n beperkte topicstart schiet je jezelf in de voet - wees nou zo verstandig om dan op z'n minst aan te geven waarop je dan gezocht hebt (zoektermen) want nu komt het alleen maar op een lekker algemene dooddoener uit 'ja ik heb gezocht' .

Dat kan iedereen roepen.

Waarom wil je trouwens met alle geweld thin clients? waar ga je die vandaan halen, tegen welk budget en wie (en hoe) ga je die dingen provisionen? Zomaar een paar puntjes waar je al aan zou kunnen gaan werken, en dan hebben we het nog niet eens over het inrichten van een RDS .

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.