[iPod Touch 4G] Sharepod: iPod not fully supported

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fANAT1C
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-09 19:38
Gisteren heb ik een iPod Touch 32GB 4de generatie gekocht. Ik heb gisteren niet die moed en kracht gevonden om mijn muziek uit te zoeken via iTunes, die ik op mijn iPod Touch wil hebben staan. Totaal geen zin om de hele list af te zoeken naar tracks die ik erop wil, mijn laptop bevat 269 GB muziek.

Mijn broer vertelde me enkele jaren geleden als eens over een programma genaamt Sharepod, jullie kennen het vast wel. Hij gebruikte dit met zijn ondertussen 5 jaar oude iPod Video (30 GB, model heet nu Classic)

Allemaal goed en wel, fijn Sharepod gedownload & geinstalleerd daarnet. En nu bots ik op het volgende probleem nl. dat Sharepod zegt dat mijn iPod niet (of niet helemaal) ondersteunt wordt terwijl Sharepod wel degelijk de iPod Touch ondersteunt. Hier is een screenshot van de error:

code:
1
http://i55.tinypic.com/294iclk.jpg

Ik heb immers nog een vraagje, moet ik mijn iPod jailbreaken vooraleer ik Sharepod werkend krijg? Zoja zal ik toch maar de moed moeten vinden om iTunes te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyzNDaHood
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-12-2022
Ik heb een gejailbreakte iPod Touch 4G en SharePod werkt daar ook niet op. Maar ik heb dan ook echt geen moeite gedaan of te kijken ik iets moet doen om het wel goed te laten werken. Hoewel ik normaal gesproken iTunes niet fijn vind om mee te werken gebruik ik het wel voor de Touch, ivm apps, video's etc. SharePod gebruikte ik puur voor muziek (op mijn iPod Nano 2G).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fANAT1C
Ik gebruik ook iTunes hoor, alleen niet voor muziek. Dat vind ik een echte catastrofe als je zoveel muziek hebt. iTunes heeft 2 uur nodig gehad om slechts de aanwezige muziek in de bibliotheek toe te voegen (er staat dus nog altijd geen muziek op mijn iPod)

EDIT: jammer dat Sharepod geen gratis support forum heeft (ofwel?). Ik wou registreren maar ik moest creditcard gegevens invullen. Anders had ik het daar gevraagd.

[ Voor 63% gewijzigd door fANAT1C op 22-02-2011 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyzNDaHood
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-12-2022
Wat is het nut om je 260+ gb muziek in de bibliotheek te importeren als je iPod maar 32 gb heeft? Ik sleep gewoon de muziek (uit mapjes) naar iTunes die ik op mijn iPod wil? Voor de max. 32 gb is dat niet heel veel moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fANAT1C
BoyzNDaHood schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 16:28:
Wat is het nut om je 260+ gb muziek in de bibliotheek te importeren als je iPod maar 32 gb heeft? Ik sleep gewoon de muziek (uit mapjes) naar iTunes die ik op mijn iPod wil? Voor de max. 32 gb is dat niet heel veel moeite.
iTunes begon automatisch te importeren dus dacht ik laat maar lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-10 08:30
Dat hoeft maar één keer te gebeuren. Als je ID3-tags verder goed staan, zal het verder geen probleem zijn om muziek op je iPod te zetten. Dit kun je bijvoorbeeld doen, door te slepen of een speciale playlist maken met muziek voor je iPod touch.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fANAT1C
Alright, ik ben er ondertussen uit hoe je muziek op de iPod zet. Klinkt noob en dat is het vast ook, maar ik had daarvoor nog nooit met iTunes gewerkt dus was het even uitpluizen en verkennen. Ookal zou ik liever Sharepod gebruiken, dan kan ik gewoon muziek sleuren en pleuren.

anyway, deze mag een slotje ;)

[ Voor 17% gewijzigd door fANAT1C op 23-02-2011 20:52 ]

Pagina: 1