Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Ze staan nog niet in de PW, maar de prijzen zijn wel bekend:
reviews: Dell Inspiron Duo: in een schermomdraaiDell biedt drie standaardmodellen aan; de versie met 250GB-hdd kost 499 en met docking 599. De variant met 320GB-schijf kost 549 euro.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Totaal overheen gelezen, maar dan nog klopte het kopje Specificaties en prijzen niet. Nu inmiddels wel overigens.
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Verwijderd
In plaats van nog een artikel aan te maken, kaap ik deze thread maar even.
Het gaat me om de volgende opmerking: (Komt ook later in de conclusies terug)
Voor "tablets" die alleen met touchscreen werken, is het veel minder geschikt, omdat je dan met het dikke vinger syndroom zit. Voor dual-input tablets, is het veel minder een probleem, omdat je het touchscreen dan alleen bij specifieke applicaties zoals mediaplayer gebruikt, waarbij de vingers goed werken.
Het lijkt me wel zo netjes om dat onderscheid tussen stylus en touchscreen interface goed te maken.
Windows is een uitstekend stylus-tablet OS, maar geen touchscreen OS. Andere OS'en zoals van de iPad, leveren een uitstekend touchscreen OS, maar zijn juist weer minder geschikt voor een stylus device, omdat die invoer methode niet in het OS geintegreerd is. (Tekstherkenning in ieder willekeurige plek in het OS of applicatie, etc )
Voor mijn eigen tablet, zou het iPad OS totaal nutteloos zijn... Moet ik daaruit concluderen dat dat OS geen volwaardig tablet OS is? Of moet ik inzien dat er momenteel twee typen tablets zijn, met hun eigen specifieke eigenschappen, en dat er momenteel geen OS bestaat dat voor beiden geschikt is?
Het lijkt me professioneler om te schrijven:
Het gaat me om de volgende opmerking: (Komt ook later in de conclusies terug)
Dat is een uiterst onredelijke uitspraak. Vista en Windows 7 zijn uitstekende volwaardige tablet-OS'en. Maar voor tablets die met een stylus werken. Hetgeen tot voor kort de definitie van een tablet was!!Hoewel Windows 7 tabletmogelijkheden heeft waarmee redelijk te werken valt, is tijdens het gebruik duidelijk te merken dat het niet om een volwaardig tablet-OS gaat.
Voor "tablets" die alleen met touchscreen werken, is het veel minder geschikt, omdat je dan met het dikke vinger syndroom zit. Voor dual-input tablets, is het veel minder een probleem, omdat je het touchscreen dan alleen bij specifieke applicaties zoals mediaplayer gebruikt, waarbij de vingers goed werken.
Het lijkt me wel zo netjes om dat onderscheid tussen stylus en touchscreen interface goed te maken.
Windows is een uitstekend stylus-tablet OS, maar geen touchscreen OS. Andere OS'en zoals van de iPad, leveren een uitstekend touchscreen OS, maar zijn juist weer minder geschikt voor een stylus device, omdat die invoer methode niet in het OS geintegreerd is. (Tekstherkenning in ieder willekeurige plek in het OS of applicatie, etc )
Voor mijn eigen tablet, zou het iPad OS totaal nutteloos zijn... Moet ik daaruit concluderen dat dat OS geen volwaardig tablet OS is? Of moet ik inzien dat er momenteel twee typen tablets zijn, met hun eigen specifieke eigenschappen, en dat er momenteel geen OS bestaat dat voor beiden geschikt is?
Het lijkt me professioneler om te schrijven:
Dat geeft precies aan waar de schoen wringt, en waar Dell steken heeft laten vallen.Hoewel Windows 7 goede tabletmogelijkheden heeft voor stylus gestuurde tablets, is het tijdens het gebruik duidelijk te merken dat het niet gemaakt is voor touchscreen gebaseerde tablets.
Als jij vindt dat het vooral met een stylus goed werkt, ben je het volgens mij met me eens dat het geen volwaardig tablet-OS is.
Verwijderd
Je kan met evenveel recht zeggen dat deze Dell geen volwaardige tablet is... Waarom het OS de schuld geven?
Dat er tegenwoordig een hype of touchscreen 'tablets' is, wil niet zeggen dat de stylus tablet plotseling niet meer bestaat. Mijn Fujitsu tablet met stylus werkt super op Vista, en kan dingen waar de iPad gebruiker alleen van kan dromen. Maakt dat dan iPad OS geen volwaardig tablet OS? Of kunnen we gewoon inzien dat het twee verschillende gezichtspunten zijn, die beiden hun voor en nadelen hebben?
Dat er tegenwoordig een hype of touchscreen 'tablets' is, wil niet zeggen dat de stylus tablet plotseling niet meer bestaat. Mijn Fujitsu tablet met stylus werkt super op Vista, en kan dingen waar de iPad gebruiker alleen van kan dromen. Maakt dat dan iPad OS geen volwaardig tablet OS? Of kunnen we gewoon inzien dat het twee verschillende gezichtspunten zijn, die beiden hun voor en nadelen hebben?
Pagina: 1