Ik overweeg een appletv aan te schaffen met name om muziek en video af te spelen vanaf ijn HD en uiteraard te streamen vanaf internet. Ben in bezit van een macbook pro met de laatst softwarde om de zaak aan te sturen dus dat moet lukken. Mijn vraag is of de communicatie tussen beiden nog afhankelijk is van het wireless netwerk wat je gebruikt. Heb zelf een experia box van KPN staan tbv interactieve tv. Indien er problemen bekend zijn is de vervolgvraag uiteraard of en welke oplossing beschikbaar zijn. Bedankt en groet Brett
Als je echt HD wilt gaan streamen dan moet het echt bekabeld (UTP dus) en niet Wireless. Gaat hij niet trekken
Standaard streamt ie maar tot 720p HD en dat gaat bij mij prima over het draadloos netwerk. Overigens is dit wel een N netwerk. Gaat bij mij van AppleTV draadloos naar router en dan draadloos naar de computer met iTunes, bufferen duurt maximaal 5 seconden.Appleman schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 07:06:
Als je echt HD wilt gaan streamen dan moet het echt bekabeld (UTP dus) en niet Wireless. Gaat hij niet trekken
Wireless-N is wel een vereiste om dat fatsoenlijk te laten werken heb ik gemerkt. Als je daar aan voldoet werkt de A-TV2 als een zonnetje. Het ding is gewoon top voor z'n geld.
dus ...