Hardware T&L en 3D problemen met laptop

Pagina: 1
Acties:

• Black Terror
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22-01-2025
Jooo Tweakers!

onlangs heb ik voor school een laptop aangekocht, graag had ik hier ook wat op kunnen gamen.
Na mijn drivers te installeren en wat te testen vond ik dat het toch nog niet zo zuiver loopte, dus deed k n test op www.canyourunit.com en daar was te zien dat mijn laptop geen hardware T&L en geen 3D ondersteunt (wat k raar vond want mijn 4 jaar oude laptop ondersteunde dit al)
na wat google'n blijkt dat iedere nvidia grafische kaart t&l zou moeten ondersteunen
Na mijn drivers nog maals te updaten (omdat daar al problemen me geweest zijn) was het nog niet opgelost

mijn specs zijn

windows 7 home premium 64bit
Core i5 2,53
6gb ram

grafische kaart:
gt425m

alvast bedankt om het eens te bekijken ;)

• windwarrior
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-07-2024

windwarrior

ʍıupʍɐɹɹıoɹ

Ik denk dat dat eerder aan die site ligt dan aan je laptop. Welke spellen heb je geprobeerd, en wat voor FPS kreeg je daar bij? De gt425 is namelijk een budget kaart (notebookcheck: klik)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:33

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Algemene tip:

Als een tooltje iets raars laat zien, altijd eerst een tweede tool uitproberen (of - shock and horror - gewoon specs opzoeken) voordat je gelijk je hardware gaat verdenken. Sowieso is dat soort eigen inzet eigenlijk wel op GoT de bedoeling voordat je een topic opent :o

[ Voor 9% gewijzigd door dion_b op 22-02-2011 12:03 ]

Oslik blyat! Oslik!