MSI GX660R-488NL of Acer Aspire 7552G-X926G1TMN?

Pagina: 1
Acties:
  • 68 views

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-12 09:34

spartacusNLD

This is Sparta!!

Topicstarter
ik ben aan het twijfelen tussen de MSI en ACER.. zoals in de titel staat.. welke laptop zal het best games als crysis (2) kunnen draaien? (waarom laptop? --> studeer informatica)

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Verwijderd

Welkom op GoT :w.

Losse "welke moet ik kopen?" topics zijn niet meer toegestaan op GoT, lees hiervoor *LET OP* - Wat moet ik kopen.

Dit betekent niet dat de vraag niet is toegestaan, je bent vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde topics, deze kun je vinden in Best Buy Guide overzichtstopic.

Als ik je een top mag geven: Je kan beter geen zwaar bakbeest met lage accuduur kopen voor een opleiding. De acer valt zeker in die categorie. Ook bestaat een laptop, zeker voor een student, uit meer dan specs: garantie en bouwkwaliteit tellen ook mee.

Dit topic gaat dicht. Maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om je vraag te stellen in de daarvoor bestemde topics.

Dit topic is gesloten.